Nová služba – Emailing pro vaše zákazníky
Rozhodli jsme se vám pomoci s email marketingem. Abychom vám expanzi ještě více usnadnili, zavedli jsme službu newslettery pro vaše zákazníky! Pravidelnost posílaných novinek i obsah si korigujete sami. My vám email nastavíme, vyladíme grafiku i chytlavé texty a rozesíláme newslettery za vás.
Proč posílat novinky emailem?
- Zvýšení tržeb
Hlavním důvodem, proč online obchody rozesílají pravidelné newslettery je bezesporu zvýšení prodejů. Díky emailingu může váš e-shop zabodovat u zákazníků, kteří už u vás nakoupili, nebo se zaregistrovali a mají zájem v budoucnu nakoupit.
- Budování komunity
V zájmu každého obchodu je spokojenost a návratnost zákazníka. Při nástupu online nakupování je, ale těžší návratu zákazníka docílit. váš e-shop totiž jen tak zákazník nemine při procházce, nebo při cestě do práce jako tomu je s kamenným obchodem. Představte si newsletter jako takovou výlohu nebo otevřené dveře do vašeho obchodu. Jednoduše emailem pobídnete zákazníka k návratu na váš web a utužíte s ním vztah.
- Přehled o aktivním publiku
Díky newsletterovým reportům víte blíže, kolik lidí má o váš produkt zájem. Můžete tak lépe nastavovat slevy a hledat nové produkty dle preferencí zákazníka!
Co v rámci služby pro vás budeme dělat?
Než odstartujeme:
- založíme váš účet
- propojíme s vašimi webovými stránkami
- napojíme emailing na Google ads + Facebook
- importujeme jíž existující emaily vašich zákazníků do databáze
- připravíme publika k odeslání
- vytvoříme sign-up formulář – např. se slevou na první nákup
- vytvoříme šablonu newsletteru podle specifikací vašeho eshopu
- nastavíme auto emailing (např. připomínkový email v případě opuštěného košíku)
- postaráme se o nastavení a rozesílání průzkumných dotazníků (např. jaké zboží by si zákaznicí přáli vidět ve vašem portfoliu, nebo zda jsou spokojeni s vašimi službami)
- pomůžeme správně vyhodnotit analytická data získaná na základě mailingové činnosti
Po startu:
- naformátujeme vždy vámi dodaný obsah do předem navržené šablony přímo pro vás
. - pravidelně rozesíláme informace o slevách a novinkách nebo zajímavostech z oboru
(pravidelnost rozesílání a obsáhlost emailů se liší od zvoleného balíčku)
Po přistání v zákazníkově emailové schránce:
- reportujeme úspěšnost newsletteru
- zanalyzujeme možná vylepšení obsahu a aplikujeme je do dalšího rozeslání
Co by správný newsletter měl obsahovat?
Newsletter je efektivní hlavně tehdy, když to není pouze prodejní kanál, ale také zdroj informací pro zákazníka. Co by ale mohlo být dalším hodnotným obsahem pravidelné obsílky? My vám samozřejmě rádi poradíme, ale kdybyste si chtěli strategii vytvořit sami, níže najdete několik tipů, které můžete využít!
- doporučení na produkty nebo zkušenosti zákazníků
- návody nebo rady, které pomohou zákazníkům při nákupu nebo výběru zboží
- příběhy ze života u vás ve firmě, které vás přiblíží zákazníkovi
- reakce na aktuální společensko-sociální dění (svezte se s virální vlnou!)
- několikadílné blogové seriály na vaše profesní téma (nebojte se radit a pomáhat a vybudujte si důvěru!)
Čeho se při emailingu vyhnout?
Všichni máme přeplněnou schránku reklamními emaily, které nám v jednom kuse chtějí něco prodat. Proto musíte přemýšlet jinak.
- Nespamujte! Poskytujte zákazníkovi pouze hodnotné informace, které jim nějak pomohou. Další slevový leták v e-mailu nepotřebují.
- Nepodceňte první kontakt zákazníka s e-mailem! Připravte pro něj něco hezkého, výhodného nebo třeba hodnotnou informaci hned na začátek. Tím spíše pak návštěvník nakoupí.
- Pište bez protahování! Žádné zbytečné informace ani bezcenná výplň. To zákazníka opravdu nezajímá. Maximálně ho to znudí a nákup si rozmyslí.
- Vyhněte se nezajímavým předmětům! Předmět má zákazníka přesvědčit. Tudíž v něm musí být důvod, proč email měl otevřít např.: “Prohlédněte si nejnovější kolekci” – Předmět rovnou obsahuje tzv. “call-to-action“ neboli výzvu pro čtenáře, aby klikli na email.
Zdá se vám to všechno moc složité, nebo byste potřebovali se strategií pomoci? Rádi vám poradíme, nebo vám sami strategii navrhneme. Kontaktujte nás!
Rozhodli jsme se vám pomoci s email marketingem. Abychom vám expanzi ještě více usnadnili, zavedli jsme službu newslettery pro vaše zákazníky! Pravidelnost posílaných novinek i obsah si korigujete sami. My vám email nastavíme, vyladíme grafiku i chytlavé texty a rozesíláme newslettery za vás.
Proč posílat novinky emailem?
- Zvýšení tržeb
Hlavním důvodem, proč online obchody rozesílají pravidelné newslettery je bezesporu zvýšení prodejů. Díky emailingu může váš e-shop zabodovat u zákazníků, kteří už u vás nakoupili, nebo se zaregistrovali a mají zájem v budoucnu nakoupit.
- Budování komunity
V zájmu každého obchodu je spokojenost a návratnost zákazníka. Při nástupu online nakupování je, ale těžší návratu zákazníka docílit. váš e-shop totiž jen tak zákazník nemine při procházce, nebo při cestě do práce jako tomu je s kamenným obchodem. Představte si newsletter jako takovou výlohu nebo otevřené dveře do vašeho obchodu. Jednoduše emailem pobídnete zákazníka k návratu na váš web a utužíte s ním vztah.
- Přehled o aktivním publiku
Díky newsletterovým reportům víte blíže, kolik lidí má o váš produkt zájem. Můžete tak lépe nastavovat slevy a hledat nové produkty dle preferencí zákazníka!
Co v rámci služby pro vás budeme dělat?
Než odstartujeme:
- založíme váš účet
- propojíme s vašimi webovými stránkami
- napojíme emailing na Google ads + Facebook
- importujeme jíž existující emaily vašich zákazníků do databáze
- připravíme publika k odeslání
- vytvoříme sign-up formulář – např. se slevou na první nákup
- vytvoříme šablonu newsletteru podle specifikací vašeho eshopu
- nastavíme auto emailing (např. připomínkový email v případě opuštěného košíku)
- postaráme se o nastavení a rozesílání průzkumných dotazníků (např. jaké zboží by si zákaznicí přáli vidět ve vašem portfoliu, nebo zda jsou spokojeni s vašimi službami)
- pomůžeme správně vyhodnotit analytická data získaná na základě mailingové činnosti
Po startu:
- naformátujeme vždy vámi dodaný obsah do předem navržené šablony přímo pro vás
. - pravidelně rozesíláme informace o slevách a novinkách nebo zajímavostech z oboru
(pravidelnost rozesílání a obsáhlost emailů se liší od zvoleného balíčku)
Po přistání v zákazníkově emailové schránce:
- reportujeme úspěšnost newsletteru
- zanalyzujeme možná vylepšení obsahu a aplikujeme je do dalšího rozeslání
Co by správný newsletter měl obsahovat?
Newsletter je efektivní hlavně tehdy, když to není pouze prodejní kanál, ale také zdroj informací pro zákazníka. Co by ale mohlo být dalším hodnotným obsahem pravidelné obsílky? My vám samozřejmě rádi poradíme, ale kdybyste si chtěli strategii vytvořit sami, níže najdete několik tipů, které můžete využít!
- doporučení na produkty nebo zkušenosti zákazníků
- návody nebo rady, které pomohou zákazníkům při nákupu nebo výběru zboží
- příběhy ze života u vás ve firmě, které vás přiblíží zákazníkovi
- reakce na aktuální společensko-sociální dění (svezte se s virální vlnou!)
- několikadílné blogové seriály na vaše profesní téma (nebojte se radit a pomáhat a vybudujte si důvěru!)
Čeho se při emailingu vyhnout?
Všichni máme přeplněnou schránku reklamními emaily, které nám v jednom kuse chtějí něco prodat. Proto musíte přemýšlet jinak.
- Nespamujte! Poskytujte zákazníkovi pouze hodnotné informace, které jim nějak pomohou. Další slevový leták v e-mailu nepotřebují.
- Nepodceňte první kontakt zákazníka s e-mailem! Připravte pro něj něco hezkého, výhodného nebo třeba hodnotnou informaci hned na začátek. Tím spíše pak návštěvník nakoupí.
- Pište bez protahování! Žádné zbytečné informace ani bezcenná výplň. To zákazníka opravdu nezajímá. Maximálně ho to znudí a nákup si rozmyslí.
- Vyhněte se nezajímavým předmětům! Předmět má zákazníka přesvědčit. Tudíž v něm musí být důvod, proč email měl otevřít např.: “Prohlédněte si nejnovější kolekci” – Předmět rovnou obsahuje tzv. “call-to-action“ neboli výzvu pro čtenáře, aby klikli na email.
Zdá se vám to všechno moc složité, nebo byste potřebovali se strategií pomoci? Rádi vám poradíme, nebo vám sami strategii navrhneme. Kontaktujte nás!