Development
Chceš i tak zkusit šanci? Pošli nám své CV!
Poslat životopis
Více informací
Jan Ruda, CTO
Honza je šéfem celého oddělení Developmentu. On a jeho parta vývojářů stojí za zrodem celého produktu Retailys. Ve firmě je již třetím rokem a přinesl do firmy nové standarty jako statická analýza a čistota kódu, kontinuální integrace či deployment.
Programování se věnuje již od svých 10 let a své zkušenosti sbíral například i v Německu a USA. Po narození syna se rozhodl opustit ruch velkoměsta a usadil se nedaleko Klatov. Ve volném čase se rád věnuje domácí automatizaci a vaření piva.
_______________________________________________________________________________________
Interview s Honzou:
Jaké technologie ve vývoji používáte?
Naše řešení je postaveno na Microsoft Azure, celkově je to SaaS aplikace v architektuře microservices, postavená pomocí PHP 8 s využitím některých komponentů Symfony a Nette framework a druhá část běží v Pythonu za využití Djanga, Flasku a FastAPI. Vše je baleno pomocí Dockeru, pomocí kterého jsou vytvářeny image a organizace je tvořena pomocí kubernates. Na Azure používáme geograficky redundantní databázi MariaDB a pro mezipaměť využíváme Redisový cluster. Pomocí API náš systém také neustále rozšiřujeme o aplikace třetích stran.
V jaké fázi vývoje se Retailys momentálně nachází?
Momentálně jsme se již dostali do stabilnější fáze vývoje, co se týče nasazování verzí do produkce, minimalizujeme chyby, případně jsou podchyceny na monitoringu. Technologie se neustále vyvíjí, proto je potřeba udržet krok s nejnovějšími trendy, jako je například napojení na nová online tržiště.
Koho hledáte do svého týmu?
Hledáme především programátory ,srdcaře´, lidi zapálené pro projekt, co do něj dokáží dát i kus sebe.
O jaké další programovací jazyky byste rádi vývoj rozšířili Z back-endu určitě Python, NodeJS, React, obecně moderní Javascriptové frameworky.
Čím je Retailys jako software unikátní?
Unikátní je určitě otevřeným API, které umožňuje dělat i třeba grafické prvky, na straně e-shopů lze vytvářet různé konektivity mezi marketplacy jako například vygenerování feedu či další unikátnosti ve struktuře jako např. přiřazení více entit pro prodejní kanál, logistické funkce, pokladní systém…je to zkrázka kompletní systémový balík, který se dá použít pro řízení celého businessu.
Customer Success
Chceš i tak zkusit šanci? Pošli nám své CV!
Poslat životopis
Více informací
Ne jen zákaznická podpora
Důležitou součástí tohoto oddělení je také péče o naše produkty. Neustále vyvíjíme a aktualizujeme naše produkty na základě současných trendů a snažíme se tak docílit nabídky produktů, které našim zákazníkům skutečně pomohou úspěšně dobít trh e-commerce doma i mimo ČR.
Sales Department
Chceš i tak zkusit šanci? Pošli nám své CV!
Poslat životopis
Více informací
Jak to chodí u „Salesáků?“
Obchodní zástupci z oddělení Sales reprezentují naši společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů, především s majiteli e-shopů i výrobci kvalitních a konkurenceschopných produktů. Poradí vám, jakou obchodní strategii zvolit při expanzi do zahraničí či jaké jsou možnosti pro prodej na světových nebo místních online tržištích a jak zvýšit své zisky na maximum.
Práce s produkty Retailys se může stát i vaším koníčkem, staňte se naším zkušeným e-commerce specialistou! Pomůžete novým klientům budovat jejich business a budete mít také příležitost se zúčastnit veletrhů a akcí v oblasti online prodeje v Čechách i v zahraničí.
Marketing
Chceš i tak zkusit šanci? Pošli nám své CV!
Poslat životopis
Více informací
Od vizitek po weby
V oddělení Marketingu najdete kreativní duše Retailysu. Naši grafici a webdesignéři dávají tvář našim webům i offline marketingovým materiálům a zajišťují firemní prezentaci na veletrzích či konferencích. Navrhují vizuály pro naše klienty, připravují jejich emailové newslettery a reklamní kampaně či obsah a grafiku na sociální sítě.
Human Resources
Chceš i tak zkusit šanci? Pošli nám své CV!
Poslat životopis
Více informací
Oddělení s přesahem
Naši HR manažeři mají na starosti nábory nových posil, jejich onboarding a adaptaci na prostředí Retailys, teambuildingové akce i firemní vzdělávání. Jejich práce je různorodá, pomáhají nejen tvořit nové týmy, ale také budovat vnitrofiremní i partnerské vztahy, a to i s mezinárodním přesahem.