Letos jsme se s týmem Retailys opět účastnili skvělé konference Reshoper 2022! Po roční covidové odmlce jsme tak znovu měli možnost představit náš produkt i naše služby začínajícím i zkušeným e-shopařům, navázat nová partnerství se spoustou zajímavých společností a inspirovat se na zajímavých přednáškách!
Na veletrhu bylo více než 100 vystavovatelů, mohli jste navštívit stánky našich oficiálních partnerů jako je Kaufland.de, Heureka nebo Skladon.
Partnerská stage nabízela spoustu zajímavých přednášek, jako například přednáška Mirky Birešové z Kaufland.de Jak prodávat na online tržištích. Tipy a triky na příkladu Kaufland Global Marketplace či Ivana Richtára z DEXTRUM Fulfillment o trendech v oblasti automatizace a robotizace v logistických proceses.
U našeho stánku Retailys mohli návštěvníci získat cenné rady od našich specialistů na e-commerce pro jejich expanzi do zahraničí, dozvědět se více o využití našeho omnichannel softwaru pro správu jejich online businessu nebo si jen přátelsky popovídat u dobré kávy.
Neustále rozšiřujeme naši partnerskou síť, proto probíhal čilý networking s dalšími firmami jako je Webshippy, kteří nás zaujali nabídkou fulfillmentových služeb v Maďarsku, Spolehliverecenze.cz pro sbírání pozitivních feedbacků na e-shopy našich klientů nebo Trayto se svojí nabídkou užitečných nástrojů pro e-commerce a mnoho dalších!
Závěrečné zhodnocení celé akce nelze být jiné než pozitivní. Odnesli jsme si spoustu inspirativních myšlenek a zajímavých kontaktů. Dobře zorganizovaná akce se skvělým cateringem. Těšíme se na další ročník!
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.