MALL Group se spojilo s gigantem Allegro.pl
„Společnost Allegro dokončila akvizici MALL Group a dále tak rozšiřuje svůj mezinárodní vliv na evropský e-commerce“
- Spojení společností Allegro a MALL Group výrazně posiluje pozici společnosti Allegro v oblasti internetového obchodování, ve které firma provozuje svou platformu pro zákazníky i prodejce, a to ve střední a východní Evropě, zároveň spojením společností podpoří Allegro svůj mezinárodní růst.
- Toto spojení pocítí jak zákazníci, tak i prodejci. Zákazníci získají lepší požitek z nakupování, výhodnější ceny a rozšířenou nabídku zboží. Pro prodejce to znamená skvělou příležitost oslovit svým zbožím bezmála 70 milionů potenciálních zákazníků, a to hned v 5 zemích střední a východní Evropy.
- Na jedné platformě budete mít nyní soustředěny zavedené a nejznámější značky z celé střední a východní Evropy a to doslova „na dosah ruky“.
- Jedná se o významný krok v rámci dlouhodobého plánu mezinárodní expanze společnosti Allegro. Spojení umožní celé skupině urychlit růst v rámci Evropy poté, co bylo již umožněno mezinárodním prodejcům a zákazníkům využívat výhody přístupu na své tržiště v celé Evropě.
Společnost Allegro provozující nejpopulárnější nákupní platformu v Polsku, dlouhodobě vítězí v souboji o přízeň zákazníků se známým technologickým gigantem společností Amazon, která se stala synonymem pro globální online nakupování.
Allegro provozuje jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, a právě dokončená fúze společností MALL Group a logistické firmy WE|DO pomůže Allegru si svojí silnou pozici na evropském trhu udržet a svůj vliv ještě více rozšířit v rámci Evropy. Tímto krokem Allegro také pokračuje ve svém dlouhodobém plánu na mezinárodní expanzi, což pro prodejce znamená snadné oslovení milionů nových zákazníků v několika zemích Evropy. Zároveň umožní evropským zákazníkům pohodlný přístup k výrazně rozšířené nabídce sortimentu, výhodným cenám a kvalitnímu doručování.
„Skupina se každým dnem hlouběji integruje do evropského prostředí. Před nedávnem se Allegro otevřelo kupujícím a prodávajícím z celé EU a dnes už společně s MALL Group a WE|DO dokončujeme krok, který upevní pozici celé skupiny jako tržiště první volby spotřebitelů v celé střední a východní Evropě i mimo ni,“ popisuje generální ředitel společnosti Allegro Francois Nuyts.
Akvizicí dojde k rozšíření celkové působnosti společné platformy napříč Polskem, Českou republikou, Slovenskem, Maďarskem, Slovinskem a Chorvatskem. Zároveň přináší pod jednu platformu řadu zavedených regionálních značek – včetně MALL, WE|DO, CZC.cz a samozřejmě Allegro, Ceneo, eBilet.
Allegro se soustředí na posílení partnerského prodeje, tedy 3P byznysu, skupiny MALL Group a akceleruje tak celkový růst, zatímco obchodníci na společné platformě budou moci postupně využívat věrnostního programu Smart! a spoustu dalších výhod, mezi ty nejzajímavější se řadí doručení zdarma, možnost odložené platby Allegro Pay a přístup do B2B platformy.
Obchodníci získají přístup k e-commerce platformě, která je dominantou na trhu ve střední a východní Evropě, nabídne jim inovativní řešení a marketingové nástroje pro podporu svého podnikání, přičemž všechny strany budou díky bezkonkurenčnímu logistickému řešení, které skupina poskytuje, těžit také z možnosti využít nejkvalitnější možné doručení.
CHCI VÍCE INFO
„Společnost Allegro dokončila akvizici MALL Group a dále tak rozšiřuje svůj mezinárodní vliv na evropský e-commerce“
- Spojení společností Allegro a MALL Group výrazně posiluje pozici společnosti Allegro v oblasti internetového obchodování, ve které firma provozuje svou platformu pro zákazníky i prodejce, a to ve střední a východní Evropě, zároveň spojením společností podpoří Allegro svůj mezinárodní růst.
- Toto spojení pocítí jak zákazníci, tak i prodejci. Zákazníci získají lepší požitek z nakupování, výhodnější ceny a rozšířenou nabídku zboží. Pro prodejce to znamená skvělou příležitost oslovit svým zbožím bezmála 70 milionů potenciálních zákazníků, a to hned v 5 zemích střední a východní Evropy.
- Na jedné platformě budete mít nyní soustředěny zavedené a nejznámější značky z celé střední a východní Evropy a to doslova „na dosah ruky“.
- Jedná se o významný krok v rámci dlouhodobého plánu mezinárodní expanze společnosti Allegro. Spojení umožní celé skupině urychlit růst v rámci Evropy poté, co bylo již umožněno mezinárodním prodejcům a zákazníkům využívat výhody přístupu na své tržiště v celé Evropě.
Společnost Allegro provozující nejpopulárnější nákupní platformu v Polsku, dlouhodobě vítězí v souboji o přízeň zákazníků se známým technologickým gigantem společností Amazon, která se stala synonymem pro globální online nakupování.
Allegro provozuje jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, a právě dokončená fúze společností MALL Group a logistické firmy WE|DO pomůže Allegru si svojí silnou pozici na evropském trhu udržet a svůj vliv ještě více rozšířit v rámci Evropy. Tímto krokem Allegro také pokračuje ve svém dlouhodobém plánu na mezinárodní expanzi, což pro prodejce znamená snadné oslovení milionů nových zákazníků v několika zemích Evropy. Zároveň umožní evropským zákazníkům pohodlný přístup k výrazně rozšířené nabídce sortimentu, výhodným cenám a kvalitnímu doručování.
„Skupina se každým dnem hlouběji integruje do evropského prostředí. Před nedávnem se Allegro otevřelo kupujícím a prodávajícím z celé EU a dnes už společně s MALL Group a WE|DO dokončujeme krok, který upevní pozici celé skupiny jako tržiště první volby spotřebitelů v celé střední a východní Evropě i mimo ni,“ popisuje generální ředitel společnosti Allegro Francois Nuyts.
Akvizicí dojde k rozšíření celkové působnosti společné platformy napříč Polskem, Českou republikou, Slovenskem, Maďarskem, Slovinskem a Chorvatskem. Zároveň přináší pod jednu platformu řadu zavedených regionálních značek – včetně MALL, WE|DO, CZC.cz a samozřejmě Allegro, Ceneo, eBilet.
Allegro se soustředí na posílení partnerského prodeje, tedy 3P byznysu, skupiny MALL Group a akceleruje tak celkový růst, zatímco obchodníci na společné platformě budou moci postupně využívat věrnostního programu Smart! a spoustu dalších výhod, mezi ty nejzajímavější se řadí doručení zdarma, možnost odložené platby Allegro Pay a přístup do B2B platformy.
Obchodníci získají přístup k e-commerce platformě, která je dominantou na trhu ve střední a východní Evropě, nabídne jim inovativní řešení a marketingové nástroje pro podporu svého podnikání, přičemž všechny strany budou díky bezkonkurenčnímu logistickému řešení, které skupina poskytuje, těžit také z možnosti využít nejkvalitnější možné doručení.