Retailys navázal spolupráci s Comgate
Koronavirová pandemie znamenala pro e-commerce, na rozdíl od mnoha jiných odvětví, obrovský nárůst. V průběhu globální pandemie zaznamenala evropská i česká e-commerce obrovský nárůst. V ČR vzrostl objem online prodejů téměř o 20 %. Majitelé e-shopů museli na situaci (příležitost) velmi rychle reagovat. Často rozšiřovali svoji nabídku zboží a ke svému hlavnímu e-shopu zřídili další, úzce specializované e-shopy, kde zákazníci mohli najít přesně to, co potřebují. Obchodníci, kteří až doposud online svět neřešili a prodávali ve svých kamenných obchodech, si začali zřizovat online obchody, a objevili tak zcela nový způsob prodeje svých produktů.
Aby zajistili rychlé odbavení zboží a zefektivnili procesy správy svých e-shopů, začali se prodejci více zajímat o možnosti efektivní správy svých prodejních kanálů a logistiky. Na propojení online a offline světa s možností správy neomezeného množství prodejních kanálů (e-shopy, kamenné prodejny, globální online tržiště) se specializuje společnost Retailys, která díky svému unikátnímu systému pomáhá obchodníkům velmi rychle založit e-shopy, spravovat je v jedné přehledné administraci a expandovat s e-shopy na zahraniční trhy.
“V reakci na pandemii se naši klienti začali stále více zajímat o možnosti efektivního odbavování objednávek. Vzhledem ke svým dlouholetým pozitivním zkušenostem jsme se proto rozhodli navázat partnerství se společností Comgate, která se zabývá bezproblémovým řešením logistiky e-shopů,” uvádí Petr Heller, majitel společnosti Retailys.
Největší výhodou využívání systému Retailys a služeb Comgate je obrovské zjednodušení vyřízení i odbavení objednávky. “Zatímco v systému Retailys si zákazník vyřídí veškeré objednávky ze všech e-shopů, Comgate se následně postará o zkompletování objednávky a její doručení zákazníkům. E-shopy tak významně ušetří čas díky přehledné a pohodlné správě produktů na svých stránkách a zároveň náklady za zaměstnance starající se o odbavení zboží,” doplňuje zástupce Comgate Mikuláš Šťáhlavský.
Díky spojení e-commerce systému Retailys a logistického řešení Comgate tak e-shopy získávají zcela novou příležitost, jak efektivně spravovat své prodejní kanály z jednoho místa. Klientům Retailys navíc Comgate pomůže s logistikou a klienti Comgate mohou díky Retailys snadno expandovat se svými e-shopy do zahraničí.
Koronavirová pandemie znamenala pro e-commerce, na rozdíl od mnoha jiných odvětví, obrovský nárůst. V průběhu globální pandemie zaznamenala evropská i česká e-commerce obrovský nárůst. V ČR vzrostl objem online prodejů téměř o 20 %. Majitelé e-shopů museli na situaci (příležitost) velmi rychle reagovat. Často rozšiřovali svoji nabídku zboží a ke svému hlavnímu e-shopu zřídili další, úzce specializované e-shopy, kde zákazníci mohli najít přesně to, co potřebují. Obchodníci, kteří až doposud online svět neřešili a prodávali ve svých kamenných obchodech, si začali zřizovat online obchody, a objevili tak zcela nový způsob prodeje svých produktů.
Aby zajistili rychlé odbavení zboží a zefektivnili procesy správy svých e-shopů, začali se prodejci více zajímat o možnosti efektivní správy svých prodejních kanálů a logistiky. Na propojení online a offline světa s možností správy neomezeného množství prodejních kanálů (e-shopy, kamenné prodejny, globální online tržiště) se specializuje společnost Retailys, která díky svému unikátnímu systému pomáhá obchodníkům velmi rychle založit e-shopy, spravovat je v jedné přehledné administraci a expandovat s e-shopy na zahraniční trhy.
“V reakci na pandemii se naši klienti začali stále více zajímat o možnosti efektivního odbavování objednávek. Vzhledem ke svým dlouholetým pozitivním zkušenostem jsme se proto rozhodli navázat partnerství se společností Comgate, která se zabývá bezproblémovým řešením logistiky e-shopů,” uvádí Petr Heller, majitel společnosti Retailys.
Největší výhodou využívání systému Retailys a služeb Comgate je obrovské zjednodušení vyřízení i odbavení objednávky. “Zatímco v systému Retailys si zákazník vyřídí veškeré objednávky ze všech e-shopů, Comgate se následně postará o zkompletování objednávky a její doručení zákazníkům. E-shopy tak významně ušetří čas díky přehledné a pohodlné správě produktů na svých stránkách a zároveň náklady za zaměstnance starající se o odbavení zboží,” doplňuje zástupce Comgate Mikuláš Šťáhlavský.
Díky spojení e-commerce systému Retailys a logistického řešení Comgate tak e-shopy získávají zcela novou příležitost, jak efektivně spravovat své prodejní kanály z jednoho místa. Klientům Retailys navíc Comgate pomůže s logistikou a klienti Comgate mohou díky Retailys snadno expandovat se svými e-shopy do zahraničí.