Mallpay se mění na Skip Pay a přichází s novou službou Třetina
Fintech služba Mallpay, která patří k nejrozšířenějším poskytovatelům BNPL plateb (buy now – pay later) v České republice, mění své jméno na Skip Pay. K definitivní změně názvu dojde 7. října 2022 a zároveň s tím vstupuje na trh i s novou službou Třetina, která může pomoci vašemu e-shopu zvládnout vánoční sezónu. Retailys jako jedna z prvních platforem vám tento doplněk umožní spustit na vašich e-shopech.
Skip Pay má v plánu udělat z tzv. chytrého placení nový standard v e-commerce. Jsou momentálně jediní, kteří od e-shopu dokáží na sebe převzít celý proces nákupu, což je výhodné pro e-shop a pohodlné pro zákazníka. Majitelé Skip karet automaticky zdarma získají tříletou prodlouženou záruku na nakoupené zboží nebo roční pojištění proti rozbití a krádeži k nákupům.
Odpadne také nutnost znovu zadávat údaje z karty, nutnost mít po ruce účtenky v případě reklamace zboží, protože si je klient bude moci uložit přímo v zákaznické zóně Skip Pay a nebo složité vrácení zboží – vyřídí jednoduše na jednom místě v mobilní aplikaci na pár kliknutí.
Nová služba Třetina
Tento nový produkt umožní zákazníkům platit ve vybraných e-shopech ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení. Předností této služby je její jednoduchost, a také možnost použití v kamenných prodejnách, kde jim se zřízením mohou pomoci proškolení obchodníci.
Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci. E-shop přitom obdrží peníze ihned po nákupu a Skip Pay přebírá starosti s následnými splátkami na sebe.
Zvýšení konverze i spokojenosti zákazníků
Odložená platba dokáže zvýšit konverzi, protože statisticky je platba nejčastější důvod, proč nákup nebyl dokončený. V průměru zákazník s odloženkou platí o zhruba třetinu vyšší částku, než je průměr na e-shopu. Což jistě potěší e-shopy všech velikostí. Díky kombinaci pohodlných nástrojů od platby po vratky zboží budou vaši zákazníci vždy s nákupem spokojeni a zanechají pozitivní hodnocení.
Jednoznačné výhody pro e-shopy jsou:
- příliv nových zákazníků z řad již využívajících Skip pay
- úspora nákladů, jelikož se jedná o nejlevnější platební metodu
- zvýšení výnosů, jelikož zákazníci se častěji vracejí a mají vyšší útratu
Retailys vám nabízí jako jedna z prvních platforem službu Třetina pro vaše e-shopy, spuštění této služby je naplánováno na 1.10.2022.
Fintech služba Mallpay, která patří k nejrozšířenějším poskytovatelům BNPL plateb (buy now – pay later) v České republice, mění své jméno na Skip Pay. K definitivní změně názvu dojde 7. října 2022 a zároveň s tím vstupuje na trh i s novou službou Třetina, která může pomoci vašemu e-shopu zvládnout vánoční sezónu. Retailys jako jedna z prvních platforem vám tento doplněk umožní spustit na vašich e-shopech.
Skip Pay má v plánu udělat z tzv. chytrého placení nový standard v e-commerce. Jsou momentálně jediní, kteří od e-shopu dokáží na sebe převzít celý proces nákupu, což je výhodné pro e-shop a pohodlné pro zákazníka. Majitelé Skip karet automaticky zdarma získají tříletou prodlouženou záruku na nakoupené zboží nebo roční pojištění proti rozbití a krádeži k nákupům.
Odpadne také nutnost znovu zadávat údaje z karty, nutnost mít po ruce účtenky v případě reklamace zboží, protože si je klient bude moci uložit přímo v zákaznické zóně Skip Pay a nebo složité vrácení zboží – vyřídí jednoduše na jednom místě v mobilní aplikaci na pár kliknutí.
Nová služba Třetina
Tento nový produkt umožní zákazníkům platit ve vybraných e-shopech ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení. Předností této služby je její jednoduchost, a také možnost použití v kamenných prodejnách, kde jim se zřízením mohou pomoci proškolení obchodníci.
Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci. E-shop přitom obdrží peníze ihned po nákupu a Skip Pay přebírá starosti s následnými splátkami na sebe.
Zvýšení konverze i spokojenosti zákazníků
Odložená platba dokáže zvýšit konverzi, protože statisticky je platba nejčastější důvod, proč nákup nebyl dokončený. V průměru zákazník s odloženkou platí o zhruba třetinu vyšší částku, než je průměr na e-shopu. Což jistě potěší e-shopy všech velikostí. Díky kombinaci pohodlných nástrojů od platby po vratky zboží budou vaši zákazníci vždy s nákupem spokojeni a zanechají pozitivní hodnocení.
Jednoznačné výhody pro e-shopy jsou:
- příliv nových zákazníků z řad již využívajících Skip pay
- úspora nákladů, jelikož se jedná o nejlevnější platební metodu
- zvýšení výnosů, jelikož zákazníci se častěji vracejí a mají vyšší útratu
Retailys vám nabízí jako jedna z prvních platforem službu Třetina pro vaše e-shopy, spuštění této služby je naplánováno na 1.10.2022.