Messenger Customer Chat
Co doplněk umožní?
- chatování přes Messenger rovnou na vašem webu
- živý chat pro komunikaci v reálném čase
- rychlou interakci mezi vaším e-shopem a nejen potenciálními zákazníky
- upevnění vztahu se zákazníkem díky kvalitní podpoře
Messenger Customer Chat je ideálním nástrojem pro poskytnutí rychlé a kvalitní zákaznické podpory. Jednoduše propojuje Messenger, takže si konverzace snadno otevřete i v mobilu a můžete komunikovat odkudkoliv. Navíc je stejně jako Messenger zcela zdarma!
Základní vlastnosti doplňku:
Messenger Customer Chat umožňuje komunikovat nejen lidem, kteří jsou přihlášeni v Messengeru, ale i všem nepřihlášeným uživatelům. Ti mohou psát do chatu jako uživatel v režimu host a komunikace s nimi je vypnuta po 24 hodinách od poslední zprávy. Plugin je možné přizpůsobit barvou či zarovnáním a samozřejmě lze nastavit automatické odpovědi na často kladené otázky. Automatické odpovědi mohou obsahovat také tlačítka a obrázky.
Proč si vybrat tento doplněk?
Jediným požadavkem pro napojení je vlastní facebooková stránka. Zákazník má možnost nechat si poslat rekapitulaci objednávky aniž by se musel registrovat na e-shopu.
Máte o doplněk zájem? Napište prostřednictvím formuláře níže!
Do kolonky Předmět uveďte prosím název doplňku, o který máte zájem.
*vložením e-mailu souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů a Všeobecnými obchodními podmínkami