Začněte s přípravami e-shopu na Vánoce včas!
Říkáte si, že sotva jste odložili plavky, už by měl být čas věšet vánoční ozdoby? Ve světě e-commerce štěstí přeje připraveným a ohledně vánočního období to platí dvojnásob!
Nezahálejte a začněte s přípravami na nejvytíženější sezónu roku již nyní!
Zajištění logistiky a skladových zásob
Zásobte se včas a počítejte také s prodloužením dodacích lhůt, konkurence může být vždy o krok před vámi. Klíčový je také výběr vhodného logistického partnera nebo přidáním více možností dopravy. Retailys má integraci na tyto dopravce a jiné logistické služby a doplňky, které je možné přidat na váš e-shop.
Trendem letošního roku je především Q-commerce neboli ,,rychlý obchod´´ kde je kladen důraz na rychlé doručení a to i během pouhé hodiny. Dopravci jsou na tento trend připraveni, tak neváhejte a přidejte si toho pravého na váš e-shop.
Rozšiřte své prodejní kanály!
Pokud ještě nenabízíte své zboží na některém ze známých online tržišť nebo cenových srovnávačích, teď je ta nejlepší chvíle na založení prodejního účtu. Nejenže oslovíte velké množství nových klientů, ale můžete využít i vánoční kampaně pořádané danou platformou, kam mohou být vaše produkty zařazeny.
Stačí si vybrat platformu a my se postaráme o založení i ověření účtu, zalistování vašich produktů nebo i nastavení fulfillmentových služeb. Záleží na vás, jaký rozsah našich služeb zvolíte!
Pokud jste se svými produkty ještě nevyrazili na zahraniční trhy, nikdy není pozdě spustit zahraniční e-shop. Vyberte si zemi nebo i více zemí pro expanzi a naše obchodní oddělení vám rádo poskytne analýzu potenciálu vašeho produktu v zahraničí.
Audit vašeho e-shopu
Nechejte naše specialisty projít do detailu váš e-shop. Zkontrolují například v rámci UX designu responzivitu vašeho webu na dalších zařízeních či zda máte správně navržený strom kategorií. Co se týče UI, nechte si poradit, jak vylepšit stylistiku fotek nebo zda má pozadí ten správný kontrast vůči textu. I na těchto detailech záleží.
Vánoční kampaň
Nejdůležitější a nejvíce viditelnou částí je rozhodně vánoční kampaň. I s tou vám dokážeme pomoci.
- Newsletter / Emailing
Pokud ještě nerozesíláte svým zákazníkům pravidelný měsíční newsletter, můžete si tuto službu nechat outsourcovat od nás. Hlavním důvodem, proč rozesílat pravidelné newslettery je bezesporu zvýšení prodejů. Díky emailingu může váš e-shop zabodovat u zákazníků, kteří už u vás nakoupili nebo se zaregistrovali a mají zájem v budoucnu nakoupit. Newsletter můžete ve vánoční kampani využít například k rozeslání informací o chystaných akcích a slevách. Více informací o emailingu od Retailys naleznete zde.
- Přizpůsobení designu
Bannery, nové produktové fotografie, slogany nebo texty s vánoční tématikou, to vše vám dokáže zvýšit konverzi. Můžete dokonce i zauvažovat o vytvoření samostatné kategorie nebo stránky se zaměřením na Vánoce.
- PPC reklamy
Říjen je vhodný měsíc na přípravu. Můžete zjistit co má nejlepší konverzní poměr a od listopadu reklamy rozjet na jistotu. V prvních týdnech byste se měli minimálně jednou týdně věnovat optimalizaci kampaní a zaměřit se na volbu správných klíčových slov. S tím vám může pomoci například naše integrace na Collabim, nejpoužívanější SEO nástroj v ČR a SR, pomocí kterého dostanete své SEO aktivity pod kontrolu.
Kromě výše uvedených tipů nesmíte samozřejmě zapomenout ani na věci jako posílení zákaznické podpory nebo dodání různých přidaných hodnot jako je prodloužená reklamační lhůta, doprava zdarma a různé slevové akce.
Pokud budete mít zájem o pomoc s přípravami na Vánoce, kontaktujte naše oddělení Sales.
Nezahálejte, ať jsou vaše Vánoce opravdu šťastné a veselé!
Mám zájem o služby
Říkáte si, že sotva jste odložili plavky, už by měl být čas věšet vánoční ozdoby? Ve světě e-commerce štěstí přeje připraveným a ohledně vánočního období to platí dvojnásob!
Nezahálejte a začněte s přípravami na nejvytíženější sezónu roku již nyní!
Zajištění logistiky a skladových zásob
Zásobte se včas a počítejte také s prodloužením dodacích lhůt, konkurence může být vždy o krok před vámi. Klíčový je také výběr vhodného logistického partnera nebo přidáním více možností dopravy. Retailys má integraci na tyto dopravce a jiné logistické služby a doplňky, které je možné přidat na váš e-shop.
Trendem letošního roku je především Q-commerce neboli ,,rychlý obchod´´ kde je kladen důraz na rychlé doručení a to i během pouhé hodiny. Dopravci jsou na tento trend připraveni, tak neváhejte a přidejte si toho pravého na váš e-shop.
Rozšiřte své prodejní kanály!
Pokud ještě nenabízíte své zboží na některém ze známých online tržišť nebo cenových srovnávačích, teď je ta nejlepší chvíle na založení prodejního účtu. Nejenže oslovíte velké množství nových klientů, ale můžete využít i vánoční kampaně pořádané danou platformou, kam mohou být vaše produkty zařazeny.
Stačí si vybrat platformu a my se postaráme o založení i ověření účtu, zalistování vašich produktů nebo i nastavení fulfillmentových služeb. Záleží na vás, jaký rozsah našich služeb zvolíte!
Pokud jste se svými produkty ještě nevyrazili na zahraniční trhy, nikdy není pozdě spustit zahraniční e-shop. Vyberte si zemi nebo i více zemí pro expanzi a naše obchodní oddělení vám rádo poskytne analýzu potenciálu vašeho produktu v zahraničí.
Audit vašeho e-shopu
Nechejte naše specialisty projít do detailu váš e-shop. Zkontrolují například v rámci UX designu responzivitu vašeho webu na dalších zařízeních či zda máte správně navržený strom kategorií. Co se týče UI, nechte si poradit, jak vylepšit stylistiku fotek nebo zda má pozadí ten správný kontrast vůči textu. I na těchto detailech záleží.
Vánoční kampaň
Nejdůležitější a nejvíce viditelnou částí je rozhodně vánoční kampaň. I s tou vám dokážeme pomoci.
- Newsletter / Emailing
Pokud ještě nerozesíláte svým zákazníkům pravidelný měsíční newsletter, můžete si tuto službu nechat outsourcovat od nás. Hlavním důvodem, proč rozesílat pravidelné newslettery je bezesporu zvýšení prodejů. Díky emailingu může váš e-shop zabodovat u zákazníků, kteří už u vás nakoupili nebo se zaregistrovali a mají zájem v budoucnu nakoupit. Newsletter můžete ve vánoční kampani využít například k rozeslání informací o chystaných akcích a slevách. Více informací o emailingu od Retailys naleznete zde.
- Přizpůsobení designu
Bannery, nové produktové fotografie, slogany nebo texty s vánoční tématikou, to vše vám dokáže zvýšit konverzi. Můžete dokonce i zauvažovat o vytvoření samostatné kategorie nebo stránky se zaměřením na Vánoce.
- PPC reklamy
Říjen je vhodný měsíc na přípravu. Můžete zjistit co má nejlepší konverzní poměr a od listopadu reklamy rozjet na jistotu. V prvních týdnech byste se měli minimálně jednou týdně věnovat optimalizaci kampaní a zaměřit se na volbu správných klíčových slov. S tím vám může pomoci například naše integrace na Collabim, nejpoužívanější SEO nástroj v ČR a SR, pomocí kterého dostanete své SEO aktivity pod kontrolu.
Kromě výše uvedených tipů nesmíte samozřejmě zapomenout ani na věci jako posílení zákaznické podpory nebo dodání různých přidaných hodnot jako je prodloužená reklamační lhůta, doprava zdarma a různé slevové akce.
Pokud budete mít zájem o pomoc s přípravami na Vánoce, kontaktujte naše oddělení Sales.
Nezahálejte, ať jsou vaše Vánoce opravdu šťastné a veselé!