eBay
Inzerujte na jednom z největších globálních online tržišť na světě – již od roku 1995
Společnost eBay byla založena v roce 1995 jako jedno z prvních internetových a aukčních tržišť a od té doby je významným a silným hráčem v oblasti internetového obchodování. eBay je dodnes druhým největším tržištěm v USA.
V roce 2021 bylo na tržišti eBay více než 150 milionů nakupujících a přibližně 1,5 miliardy aktivních nabídek produktů.
Společnost eBay v roce 2021 vykázala celosvětové příjmy ve výši 2,6 miliardy USD, přičemž 52 % těchto příjmů pochází z mezinárodních obchodů.
V současnosti má tržiště více než 20 webů s rozsáhlým zastoupením ve více než 100 zemích a samotný eBay.com má více než 100 milionů návštěvníků měsíčně, což z eBay činí ideální místo pro mezinárodní expanzi.
Proč inzerovat na jednom z prvních online tržišť na světě?
prodej
1,7 bilionů návštěvníků,
což z něj činí perfektní místo k oslovení širokého publika zákazníků. eBay je
2. největší tržiště v USA
a 5. největší na světě.
Expandujte s eBay
Na tržišti eBay lze inzerovat po celém světě, v Evropě se můžete pustit do prodeje například v následujících zemích: Německo, Francie, Španělsko, Itálie či Velká Británie. Tržišti se daří díky více než 80 % spokojenosti zákazníků, především díky zákaznické podpoře, férovým podmínkám, ochraně a stále se rozšiřujícímu počtu prodejců a sortimentu.
CHCI NA eBayS čím vám pomůže Retailys?
Nastavení účtu a zalistování produktů
Vytvoříme vám účet na tržišti, připravíme jej i pro další nastavení a necháme jej ověřit.
Nastavíme osobní a platební údaje, správné kontaktní údaje, adresy a možnosti platby.
Provedeme personalizované nastavení obchodu eBay s firemním logem a designem, nastavením vlastních kategorií a propagací vybraných produktů.
Importujeme produkty do tržiště eBay přes systém Retailys, váš bankovní účet pro příjem plateb za objednávky a v případě vašeho zájmu doplníme i údaje o PayPal.
Zajistíme správu propagačních akcí, slev v rámci objednávek a dopravy, kupónů, prodejních akcí a množstevních slev.
Nastavíme propagaci zalistovaných produktů, které budou vybrány na základě jejich výkonnosti a zvýší viditelnost produktů a pomůže zvýšit prodeje.
Správa, reklama a komunikace
Nastavíme automatickou zpětnou vazbu a vratky pro nakupující a základní pravidla pro vrácení zboží.
Správa zpracovávání přijatých žádostí a reklamací a poskytování informací společnosti eBay za účelem jejich zpracování a uzavření.
Správa obchodních zásad týkajících se plateb, dopravy a vrácení zboží.
Nastavíme automatické prodejní reporty z objednávek, typy reportů a naplánujeme jejich četnost.
Připravíme plán pro marketingové reporty, jejich automatické generování dle typu reportu či propagační kampaně.
Nastavíme správné daně pro vybrané jurisdikce a preference pro položky čekající na platbu, pravidel pro automatické zrušení nezaplacených položek.
na jednom z největších světových online tržišť
Nejste na to sami
Neváhejte kontaktovat našeho e-commerce specialistu.