Co doplněk umožní?
- sledování konverze
- retargeting
- optimalizace meta reklam
- vytvoření budoucí audience pro reklamy
Meta pixel (dříve Facebook pixel) je analytický nástroj, díky němuž budete mít přehled o akcích prováděných na svém webu, budete moci měřit účinnost svých reklam, sestavovat okruhy vlastních uživatelů pro reklamní kampaně a provádět jejich následnou optimalizaci.
Základní vlastnosti doplňku:
Meta Pixel funguje tak, že umístí a spustí soubory cookie, aby sledoval uživatele, jak interagují s vaší firmou na Facebooku a Instagramu i mimo ně. Meta pixel umožňuje i cílené adresování reklamy vytipovaným (potenciálním) zákazníkům na základě sledování jejich chování na vašich webových stránkách. Získáte informace o návštěvnosti a dozvíte se, jaký je vliv reklam na konverze. Při jeho správném nastavení zjistíte mimo jiné i to, v jaké fázi lidé nákupní proces ukončili.
Meta pixel se aktivuje, jakmile návštěvníci vašeho webu po zhlédnutí vaší Meta reklamy provedou nějakou akci (např. nákup nebo vložení položky do nákupního košíku) a informuje vás o tom. Vy tak můžete takového zákazníka znovu oslovit. S přibývajícími konverzemi je Meta schopen efektivněji oslovovat ty uživatele, u kterých existuje větší pravděpodobnost provedení dané akce, a ve výsledku zasílat reklamy právě jim (tzv. optimalizace konverze). To lze učinit například pomocí automatických nabídek. Veškeré akce si pak můžete zobrazit a vyhodnocovat je.
Proč si vybrat tento doplněk?
Tento jednoduchý nástroj vám přinese informace o vašich zákaznících, webu a účinnosti vašich reklam. Pomocí toho nástroje můžete také vytvořit budoucí audienci pro vaše reklamy.
Máte o doplněk zájem? Napište prostřednictvím formuláře níže!
Do kolonky Předmět uveďte prosím název doplňku, o který máte zájem.
*vložením e-mailu souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů a Všeobecnými obchodními podmínkami