Kaufland rozšiřuje své tržiště do Polska a Rakouska
Kaufland, známý hypermarketový řetězec v Německu, spustil své tržiště Kaufland.de před třemi lety, krátce po akvizici Real.de společností Schwarz Gruppe.
V Německu přitahuje tržiště desítky milionů návštěvníků měsíčně. Sortiment zahrnuje více než 45 milionů produktů ve více než 6 400 kategoriích.
Po úspěšné expanzi do Čech a Slovenska, nyní oznámil spuštění online tržiště Kaufland.at v Rakousku a Kaulfland.pl v Polsku.
Kaufland se v Rakousku stane čistě online hráčem
V roce 2023 se Kaufland stal aktivním se svým tržištěm i na Slovensku a v České republice a přejmenoval se na Kaufland Global Marketplace (KGM). Podle Geralda Schönbuchera, CEO Kaufland E-commerce, je platforma jedním z největších tržišť v těchto zemích s mnoha lokálními prodejci. Rozšíření do Polska a Rakouska považuje za logický krok. S 245 prodejnami je Kaufland etablovaným supermarketovým řetězcem v Polsku, kde e-commerce stále roste. Ačkoli nemá KGM v Rakousku žádné fyzické prodejny, povědomí o značce je dle tržiště 40 procent. Nahrává také fakt, že v Rakousku není mnoho online tržišť nebo mají omezenou nabídku produktů.
Pro nové prodejce platí nabídka Early Bird*, kdy v prvním měsíci nemusíte platit provizní a měsíční poplatek a otestovat si prodej na tržištích CZ, SK a DE a v případě PL a AT trh nebudete platit poplatky dokonce v prvních 3 měsících. Při registraci si můžete vybrat, na jakých tržištích se rozhodnete prodávat. Využít můžete za stejných podmínek i slevu na reklamy a sponzorované produkty v rámci tržiště.
All-in-one solution
Základem pro internacionalizaci je ‚all-in-one solution‘. K prodeji na všech platformách vám stačí pouze jedna registrace, která umožní centralizovaný management pro všechny objednávky, nabídky i produktová data. Letošní novinkou je služba Fulfillment by Kaufland, která umožňuje prodejcům efektivně spravovat své objednávky. S touto službou mohou prodejci skladovat své produkty v logistických centrech Kauflandu, kde se postarají o kompletní proces balení a doručení zákazníkům. Tato služba zajišťuje rychlé a spolehlivé doručení objednávek, což zvyšuje spokojenost zákazníků a efektivitu prodejců.
S Retailys je prodej na tržištích hračkou
Pokud máte zájem o expanzi na toto tržiště, Retailys vám pomůže s registrací i prodejem na všech nabízených trzích! Jakožto bronzový partner Kaufland Global Marketplace vám poskytneme potřebné informace a nastartujeme další část vašeho online podnikání.
Sjednejte si s námi nezávaznou online schůzku nebo kontaktujte naše oddělení Sales!
Kaufland, známý hypermarketový řetězec v Německu, spustil své tržiště Kaufland.de před třemi lety, krátce po akvizici Real.de společností Schwarz Gruppe.
V Německu přitahuje tržiště desítky milionů návštěvníků měsíčně. Sortiment zahrnuje více než 45 milionů produktů ve více než 6 400 kategoriích.
Po úspěšné expanzi do Čech a Slovenska, nyní oznámil spuštění online tržiště Kaufland.at v Rakousku a Kaulfland.pl v Polsku.
Kaufland se v Rakousku stane čistě online hráčem
V roce 2023 se Kaufland stal aktivním se svým tržištěm i na Slovensku a v České republice a přejmenoval se na Kaufland Global Marketplace (KGM). Podle Geralda Schönbuchera, CEO Kaufland E-commerce, je platforma jedním z největších tržišť v těchto zemích s mnoha lokálními prodejci. Rozšíření do Polska a Rakouska považuje za logický krok. S 245 prodejnami je Kaufland etablovaným supermarketovým řetězcem v Polsku, kde e-commerce stále roste. Ačkoli nemá KGM v Rakousku žádné fyzické prodejny, povědomí o značce je dle tržiště 40 procent. Nahrává také fakt, že v Rakousku není mnoho online tržišť nebo mají omezenou nabídku produktů.
Pro nové prodejce platí nabídka Early Bird*, kdy v prvním měsíci nemusíte platit provizní a měsíční poplatek a otestovat si prodej na tržištích CZ, SK a DE a v případě PL a AT trh nebudete platit poplatky dokonce v prvních 3 měsících. Při registraci si můžete vybrat, na jakých tržištích se rozhodnete prodávat. Využít můžete za stejných podmínek i slevu na reklamy a sponzorované produkty v rámci tržiště.
All-in-one solution
Základem pro internacionalizaci je ‚all-in-one solution‘. K prodeji na všech platformách vám stačí pouze jedna registrace, která umožní centralizovaný management pro všechny objednávky, nabídky i produktová data. Letošní novinkou je služba Fulfillment by Kaufland, která umožňuje prodejcům efektivně spravovat své objednávky. S touto službou mohou prodejci skladovat své produkty v logistických centrech Kauflandu, kde se postarají o kompletní proces balení a doručení zákazníkům. Tato služba zajišťuje rychlé a spolehlivé doručení objednávek, což zvyšuje spokojenost zákazníků a efektivitu prodejců.
S Retailys je prodej na tržištích hračkou
Pokud máte zájem o expanzi na toto tržiště, Retailys vám pomůže s registrací i prodejem na všech nabízených trzích! Jakožto bronzový partner Kaufland Global Marketplace vám poskytneme potřebné informace a nastartujeme další část vašeho online podnikání.
Sjednejte si s námi nezávaznou online schůzku nebo kontaktujte naše oddělení Sales!