Plánujete rozšířit své znalosti a získat nové kontakty v oblasti e-commerce?
Rok 2025 přináší další vzrušující příležitosti k objevování novinek a trendů na poli e-commerce a digitálního marketingu. Připravili jsme pro vás přehled těch nejzajímavějších akcí, které vás nabudí inspirativními přednáškami, praktickými workshopy a možnostmi pro networking. Nechte se inspirovat ať už jste ostřílený hráč na trhu nebo nadšený nováček!
1. Restarty 2025
Místo konání: Praha
Termíny: E-mail Restart – 23. ledna 2025 AI Restart – 20. února 2025 Social Restart – 20. března 2025 Project Restart – 24. dubna 2025 PPC Restart – 22. května 2025 SEO Restart – 18. září 2025 Data Restart – 30. října 2025
Série tematických akcí Restarty zaměřených na klíčové aspekty digitálního marketingu a e-commerce. První Restart v roce 2025 se zaměřuje na e-mail marketing a nabídne praktické tipy a strategie pro zlepšení výkonu e-shopů. Svůj Restart si můžete vybrat z několika atraktivních témat až do konce října.
Pro koho je akce vhodná: Marketingoví odborníci, technologičtí odborníci, e-shopaři, manažeři kampaní, online podnikatelé. Odkaz: restarty.cz
2. Reshoper 2025
Místo konání: Výstaviště Praha, Křižíkovy pavilony
Termín: 4.9. 2025
Reshoper je jedním z největších e-commerce veletrhů, který spojuje odborníky, e-shopaře a poskytovatele služeb. Nabízí bohatý program přednášek, workshopů, konferencí a možností pro networking.
Pro koho je akce vhodná: Majitelé e-shopů, marketingoví specialisté, poskytovatelé e-commerce řešení. Odkaz:reshoper.cz
3. Mergado Fest
Místo konání: Impact Hub Brno
Termín: 5. 6. 2025
Mergado Fest je komunitní akce zaměřená na efektivní využití nástrojů pro správu a optimalizaci produktových datových feedů. Účastníci získají praktické tipy a strategie pro zlepšení výkonu e-shopů, sdílení zkušeností a inspiraci od expertů na automatizaci procesů a marketing. Akce zahrnuje přednášky a workshopy vedené odborníky na e-commerce a datové optimalizace.
Pro koho je akce vhodná: E-shopaři, marketéři, PPC specialisté, správci datových feedů, marketingoví manažeři a všichni, kdo se zajímají o optimalizaci a zefektivnění procesů v e-commerce. Odkaz: mergadofest.cz
4. E-commerce Berlin Expo 2025
Místo konání: STATION Berlin, Luckenwalder Str. 4-6
Termín: 19.–20. 2. 2025
E-commerce Berlin Expo je největší dvoudenní čistě B2B e-commerce událostí v Německu, která nabízí jedinečnou kombinaci výstavních a konferenčních formátů. Na akci se objevuje až 300 vystavovatelů a 100 profesionálních speakerů. Poskytuje návštěvníkům bezkonkurenční příležitosti pro obchodní růst, sdílení znalostí a networking.
Pro koho je akce vhodná: E-shopaři, online prodejci, poskytovatelé e-commerce služeb, marketingoví odborníci. Pro vystavovatele je každoročně možnost zúčastnit se galavečera E-commerce Germany Awards a Networking Party. Odkaz: ecommerceberlin.com
5. Czech On-line Expo 2025
Místo konání: Praha
Termín: 26.–27. 2. 2025
Největší český e-commerce a online business veletrh s více než 100 vystavovateli, 150 řečníky, 23 tematickými konferencemi, workshopy a konzultačními zónami. Jednotlivé summity obsahují odborný program a dělí se na témata jako UX, Social, SEO, Sales, AI, HR, Business Development, Brand Summit, Self Care, Project Management a spousta dalších zajímavých oblastí.
Pro koho je akce vhodná: Majitelé e-shopů, online podnikatelé, marketingoví specialisté, poskytovatelé služeb a všechny zájemce o online podnikání. Odkaz: czechonlineexpo.cz
Konference zaměřená na růst e-shopů prostřednictvím přednášek, workshopů a panelových diskuzí s odborníky na marketing, logistiku a budování značky.
Pro koho je akce vhodná: E-shopaři, marketingoví specialisté, logističtí odborníci, brand manažeři. Odkaz: ecommerceday.cz
7. INTERNATIONAL ECOMMERCE & DIGITAL SUMMIT 2025
Místo konání: Praha
Termín: 8. 4. 2025
Mezinárodní summit zaměřený na nové technologie a digitální trendy v e-commerce. Akce přivítá přední odborníky a lídry z e-commerce sektoru, kteří se podělí o své znalosti a zkušenosti z mezinárodního trhu.
Pro koho je akce vhodná: E-shopaři, podnikatelé, marketingoví manažeři, technologičtí odborníci. Odkaz: ecommercesummit.cz
8. E-Business Forum 2025
Místo konání: Praha
Termín: 9. 10. 2025
Největší česká e-commerce konference, kde se na pódiu střídají špičky online byznysu, aby se podělily o své know-how a recepty na úspěch v konkurenčním prostředí e-commerce. Ročník 2025 se zaměří na aktuální trendy jako udržitelnost, AI pro online obchody a efektivita byznysu.
Pro koho je akce vhodná: Online podnikatelé, e-shopaři, marketingoví odborníci, poskytovatelé e-commerce řešení. Odkaz: ebusinessforum.cz
9. ShopCamp 2025
Místo konání: Praha
Termín: 11. 9. 2025
Komunitní e-commerce konference zaměřená na vzdělávání české e-commerce prostřednictvím odborných přednášek a praktických workshopů. Umožňuje setkání e-shopařů, odborníků a nadšenců na jednom místě.
Pro koho je akce vhodná: E-shopaři, začínající podnikatelé, marketingoví specialisté, vývojáři e-commerce řešení. Odkaz: shopcamp.cz
10. Czech Internet Forum 2025
Místo konání: Praha
Termín: 4. 11. 2025
Jubilejní 20. ročník konference zaměřené na novinky a trendy v digitálním marketingu, médiích a e-commerce. Akce přitahuje odborníky z digitálního marketingu a médií, kteří sdílejí případové studie a diskutují o budoucnosti digitálního světa. Program zahrnuje přednášky a panelové diskuse s předními řečníky z ČR i zahraničí.
Pro koho je akce vhodná: Marketingoví specialisté, e-shopaři, digitální stratégové, mediální experti. Odkaz: czechinternetforum.cz
Tak na které akci se příští rok potkáme? 😊
Vyzkoušejte Retailys nezávazně
Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
K optimalizaci našich webových stránek používáme cookies. Zobrazit zásady
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.