AlzaTrade
Inzerujte na rychle rostoucím českém tržišti
Alza.cz má v porovnání s dalšími českými e-shopy zdaleka největší dosah. Ročně Alza eviduje více než 5 milionů aktivních zákazníků, přes 185 milionů návštěv na svém internetovém obchodě a obrat 45 miliard korun za rok 2021.
Alza je na českém trhu již 25 let. Prostřednictvím svých dlouholetých zkušeností vybudovali rychle rostoucí platformu českého tržiště pro své prodejce.
Od roku 2014 působí Alza jako prodejce také v Německu a dalších zemích. V nejbližší době plánuje rozšířit i své online tržiště na trh Německa, Rakouska a Maďarska.
Alza marketplace oznámil v červenci 2023 změnu svého názvu a nyní vystupuje jako Alza Trade . S novým názvem zadvádí nový koncept obchodní služby, kdy zákazník při nákupu uzavírá smlouvu přímo s Alzou, ale nikoliv s prodejcem, jak je tomu běžně na online tržištích.
Prodejem na tržišti může prodejce zvýšit svůj roční obrat až o 28 %.
Proč byste měli prodávat na AlzaTrade?
Expandujte s Alzou
Skrze tržiště Alza budete moci prodávat až ve třech evropských zemích, jako je Německo, Rakousko a Maďarsko.
CHCI NA AlzuS čím vám pomůže Retailys?
Registrace účtu a zalistování produktů
Vytvoříme vám účet na tržišti a připravíme jej pro ověření. Zaregistrujeme vás na AlzaTrade a provedeme prvotní nastavení nového účtu včetně jeho ověření, a to rychle a efektivně.
Nastavíme správné fakturační a kontaktní údaje, nahrajeme logo, popis společnosti, vyplníme údaje pro fakturaci a další nezbytné kontakty.
Nastavíme účetní kontakty a frekvenci fakturací, přípravíme systém automatického generování faktur od Alzy nebo vlastní fakturační systém a nastavíme načasování vystavování dokladů.
Nastavíme uživatele účtu, jejich práva v rámci tržiště a kontaktní údaje.
Zajistíme nastavení notifikací a upozornění na vaši emailovou adresu nebo do aplikace Alza pro každý váš kontakt.
Zalistujeme produkty na tržiště a optimalizujeme je. Importujeme vaše produkty se všemi specifickými údaji a optimalizujeme zalistované produkty tak, aby byly atraktivnější pro zákazníky tržiště, a zároveň optimalizujeme proces doplňování zásob na základě prodejů.
Správa, reklama a komunikace
Zajistíme komunikaci s podporou Alzy, vykomunikujeme řešení dotazů a možných vzniklých problémů.
Zajistíme správu logistiky, skladového systému, vytvoření skladu v rámci účtu Alza a nastavení způsobu dopravy přiřazeného k vytvořenému skladu.
Nastavíme adresu provozovny a vratkové adresy, připravíme popis provozovny, nastavení místa, které bude uvedeno na poukazech a nastavení adresy pro reklamaci.
Nastavíme API a datovou komunikaci – těžkou práci uděláme za vás, vytvoříme API spojení mezi tržištěm a platformou Retailys.
Budeme spravovat účetní doklady, faktury a dobropisy, které budou vystaveny na tržišti Alza a zajistíme jejich poskytování dle vašich požadavků.
Správa poukazů na tržišti, vytváření nových poukazů a aktualizace seznamu uplatněných poukazů.