Blog

Informace ze světa e-commerce
Information from the world of e-commerce

Zvyšte prodeje s Buy Boxem

Přinášíme vám další várku novinek na Kaufland Marketplace v čele s Buy Boxem. Buy Box je na online tržištích typu Amazon klíčový prvek, který výrazně ovlivňuje online prodeje. Co je Buy Box a jak jej získat?

Zvyšte prodeje s Buy Boxem

Přinášíme vám další várku novinek na Kaufland Marketplace v čele s Buy Boxem. Buy Box je na online tržištích typu Amazon klíčový prvek, který výrazně ovlivňuje online prodeje. Co je Buy Box a jak jej získat?

Nové horizonty v marketingu

Co nás čeká ve druhé polovině roku? Udržet krok s inovacemi je teď pořádná výzva, přinášíme vám tedy přehled toho, co byste neměli přehlédnout a poradíme, jak se s výzvami poprat klidně i bez větších investic.

Kaufland rozšiřuje své tržiště do Polska a Rakouska

Kaufland, známý hypermarketový řetězec v Německu, spustil své tržiště Kaufland.de před třemi lety a po úspěšné expanzi do Čech a Slovenska, nyní oznámil spuštění online tržiště Kaufland.at v Rakousku a Kaulfland.pl v Polsku.

Letní novinky ze světa online tržišť

Online tržiště nabírají na popularitě i v České republice. Pojďte se společně s námi podívat na novinky od Allegra a jaké změny proběhly u společnosti Alza.

Retailys na podnikatelské misi v Japonsku a Jižní Koreji

Společnost Retailys se v zastoupení CEO Petra Hellera a COO Alžběty Hruškové zúčastnila v termínu 10.6.-17.6.2023 Podnikatelské mise do Japonska a Jižní Koreji. Zaměření mise bylo zejména na oblast moderních technologií, IoT, AI a metaverse.

Prodávejte jednoduše na 9 trzích Amazonu díky nové službě EEA

Jste aktivním prodejcem alespoň na jednom evropském tržišti Amazon a přemýšlíte, jak expandovat i do dalších zemí Evropy, kde Amazon působí? Nyní můžete díky službě European Expansion Accelerator (EEA) snadno expandovat na všech 9 evropských Amazon tržišť již do 3 pracovních dnů!

EPR registrace v EU: proč a jak ji provést

Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.

Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů

V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma