Zvyšte prodeje s Buy Boxem
Přinášíme vám další várku novinek na Kaufland Marketplace v čele s Buy Boxem. Buy Box je na online tržištích typu Amazon klíčový prvek, který výrazně ovlivňuje online prodeje. Co je Buy Box a jak jej získat?
Zvyšte prodeje s Buy Boxem
Přinášíme vám další várku novinek na Kaufland Marketplace v čele s Buy Boxem. Buy Box je na online tržištích typu Amazon klíčový prvek, který výrazně ovlivňuje online prodeje. Co je Buy Box a jak jej získat?
Nové horizonty v marketingu
Co nás čeká ve druhé polovině roku?
Udržet krok s inovacemi je teď pořádná výzva, přinášíme vám tedy přehled toho, co byste neměli přehlédnout a poradíme, jak se s výzvami poprat klidně i bez větších investic.
Kaufland rozšiřuje své tržiště do Polska a Rakouska
Kaufland, známý hypermarketový řetězec v Německu, spustil své tržiště Kaufland.de před třemi lety a po úspěšné expanzi do Čech a Slovenska, nyní oznámil spuštění online tržiště Kaufland.at v Rakousku a Kaulfland.pl v Polsku.
Nadčasové trendy v e-commerce 2024: rok plný inovací!
Vstoupili jsme do nové éry, e-commerce je nabitá energií a slibuje další strhující rok plný trendů, které zamíchají kartami. Jste připraveni chytit vlnu a zdolat konkurenci?
Heureka Group se mění – představila nový vzhled a chystané technické změny
Společnost Heureka Group mění vizuální vzhled na svých srovnávačích po celé Evropě a chystá technické změny.
Letní novinky ze světa online tržišť
Online tržiště nabírají na popularitě i v České republice. Pojďte se společně s námi podívat na novinky od Allegra a jaké změny proběhly u společnosti Alza.
Retailys na podnikatelské misi v Japonsku a Jižní Koreji
Společnost Retailys se v zastoupení CEO Petra Hellera a COO Alžběty Hruškové zúčastnila v termínu 10.6.-17.6.2023 Podnikatelské mise do Japonska a Jižní Koreji. Zaměření mise bylo zejména na oblast moderních technologií, IoT, AI a metaverse.
Prodávejte jednoduše na 9 trzích Amazonu díky nové službě EEA
Jste aktivním prodejcem alespoň na jednom evropském tržišti Amazon a přemýšlíte, jak expandovat i do dalších zemí Evropy, kde Amazon působí? Nyní můžete díky službě European Expansion Accelerator (EEA) snadno expandovat na všech 9 evropských Amazon tržišť již do 3 pracovních dnů!
EPR registrace v EU: proč a jak ji provést
Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.
Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů
V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...