Nové partnerství s Care24
Zákaznická péče od A do Z
Nakupování na internetu je neodmyslitelnou součástí moderní doby. Nicméně stále je zde poměrně velké množství zákazníků, kteří mají z online nakupování obavy. V kamenném obchodě se mohou s dotazy obrátit na obchodníka, ale v online světě vyvstávají otázky ohledně řešení reklamací nebo na koho se v případě dotazů obrátit. Za úspěšným e-shopem stojí kvalitní zákaznická péče. Pojďme se podívat, jaké výhody nabízí outsourcing zákaznického servisu.
O společnosti
Společnost Care24 zajišťuje kompletní péči pro zákazníky a je projektem společnosti Comdata Czech, která v České republice působí již přes 20 let a je jedničkou v oblasti outsourcingu zákaznické péče. Služby Care24 jsou vhodné nejen pro střední, ale i malé podniky.
,,Především u menších podnikatelů je zákaznický servis velmi podceňovaný, přitom se jedná o jeden z hlavních pilířů úspěšného podnikání. V Care24 se soustředíme primárně na menší firmy a našim klientům se snažíme otevřít oči a ukázat, co dokáže dobrý zákaznický servis přinést, ať už se bavíme o zvýšení kvality, nebo zvýšení prodejů,´´podotýká Lada Hrbková, Business Development Manager pro společnost Care24.
Nabídka služeb
Stěžejní službou je Zákaznická péče, která řeší jakékoliv příchozí hovory. V ceně vám zajistí telefonní číslo, ústřednu nebo vytvoření IVR, kde se zákazník prokliká k příslušnému operátorovi. Do IVR si můžete nahrát vlastní melodie nebo hlasový záznam. Hovory jsou monitorovány a zapisovány s poznámkami. Můžete si zpětně projít všechny záznamy, aniž byste je museli poslouchat.
Další službou je Zvýšení prodejů, kdy při vybraných přijatých hovorech jsou nabízeny např. slevy nebo doplňkové produkty, které si samozřejmě zvolíte dle vlastního uvážení nebo tyto doplňky můžete využít při odchozích hovorech formou aktivního navolávání.
Poslední službou je Virtuální asistent neboli chatbot, který výrazně urychlí odpovědi zákazníkům. Můžete ho využít na webové stránky, ale i třeba v mobilní aplikaci vašeho e-shopu. Ocení ho zejména podniky, které dostávají časté opakující se dotazy tzv. FAQ, které zbytečně zatěžují zaměstnance. Může také posloužit jako virtuální náborář při náborových kampaních, jako je například virtuální náborářka Aneta pro Comdatu. Na výběr je ze 3 různých chatbotů – stromový, chatbot pro NLP dialogy a poslední s napojením do CRM.
,,Chatboti jsou neustále inovováni, takže pokud chatbot nezná nějakou odpověď, pro příštího zákazníka bude již připraven. Virtuálního asistenta lze objednat separátně, nicméně pokud máte i některý z balíčků, bude fungovat efektivněji,´´popisuje Lada Hrbková.
Cena služby
Na výběr je ze tří různých balíčků – Basic, Standard a Premium, s tím, že nejdůležitějším kritériem je objem interakcí, čímž je myšlena jakákoliv kombinace chatu, emailu a příchozích hovorů. Pokud klient využívá všechny 3 kanály, může v balíčku Basic, kde je limit 500 interakcí, např. využít 400 hovorů, 60 emailů a 40 chatových interakcí. Využití je čistě individuální a interakce je započítána pouze při zvednutém hovoru, zodpovězeném emailu či ukončeném chatovém vláknu.
,,Pro nové klienty jsme aktuálně připravili zvýhodněnou nabídku ve formě 20% slevy na všechny balíčky v případě zahájení spolupráce do konce srpna,´´doplňuje Lada Hrbková.
Retailys a Care24
Klienti Retailys, kteří rozšířili své podnikání do zahraničí, potřebují spolehlivého partnera pro outsourcing zákaznické péče s odpovídající jazykovou vybaveností, zvláště pro případy, kdy má klient několik vícejazyčných e-shopů.
,,Jsme schopni poskytnout servis v maďarském, anglickém, německém, polském a francouzském jazyce, ale také individuální vícejazyčné řešení. Naší výhodou je, že v naší firmě Comdata s 1500 zaměstnanci vždy najdeme vhodného agenta s jazykovou vybaveností, ´´ uzavírá Lada Hrbková.
Pokud vás nabídka našeho partnera Care24 zaujala, kontaktujte prosím našeho Sales managera Dušana Makrlíka, který zodpoví vaše otázky a pomůže vám s objednávkou služeb.
Dušan Makrlík
E-commerce specialist & Sales manager
makrlik@retailys.com
Zákaznická péče od A do Z
Nakupování na internetu je neodmyslitelnou součástí moderní doby. Nicméně stále je zde poměrně velké množství zákazníků, kteří mají z online nakupování obavy. V kamenném obchodě se mohou s dotazy obrátit na obchodníka, ale v online světě vyvstávají otázky ohledně řešení reklamací nebo na koho se v případě dotazů obrátit. Za úspěšným e-shopem stojí kvalitní zákaznická péče. Pojďme se podívat, jaké výhody nabízí outsourcing zákaznického servisu.
O společnosti
Společnost Care24 zajišťuje kompletní péči pro zákazníky a je projektem společnosti Comdata Czech, která v České republice působí již přes 20 let a je jedničkou v oblasti outsourcingu zákaznické péče. Služby Care24 jsou vhodné nejen pro střední, ale i malé podniky.
,,Především u menších podnikatelů je zákaznický servis velmi podceňovaný, přitom se jedná o jeden z hlavních pilířů úspěšného podnikání. V Care24 se soustředíme primárně na menší firmy a našim klientům se snažíme otevřít oči a ukázat, co dokáže dobrý zákaznický servis přinést, ať už se bavíme o zvýšení kvality, nebo zvýšení prodejů,´´podotýká Lada Hrbková, Business Development Manager pro společnost Care24.
Nabídka služeb
Stěžejní službou je Zákaznická péče, která řeší jakékoliv příchozí hovory. V ceně vám zajistí telefonní číslo, ústřednu nebo vytvoření IVR, kde se zákazník prokliká k příslušnému operátorovi. Do IVR si můžete nahrát vlastní melodie nebo hlasový záznam. Hovory jsou monitorovány a zapisovány s poznámkami. Můžete si zpětně projít všechny záznamy, aniž byste je museli poslouchat.
Další službou je Zvýšení prodejů, kdy při vybraných přijatých hovorech jsou nabízeny např. slevy nebo doplňkové produkty, které si samozřejmě zvolíte dle vlastního uvážení nebo tyto doplňky můžete využít při odchozích hovorech formou aktivního navolávání.
Poslední službou je Virtuální asistent neboli chatbot, který výrazně urychlí odpovědi zákazníkům. Můžete ho využít na webové stránky, ale i třeba v mobilní aplikaci vašeho e-shopu. Ocení ho zejména podniky, které dostávají časté opakující se dotazy tzv. FAQ, které zbytečně zatěžují zaměstnance. Může také posloužit jako virtuální náborář při náborových kampaních, jako je například virtuální náborářka Aneta pro Comdatu. Na výběr je ze 3 různých chatbotů – stromový, chatbot pro NLP dialogy a poslední s napojením do CRM.
,,Chatboti jsou neustále inovováni, takže pokud chatbot nezná nějakou odpověď, pro příštího zákazníka bude již připraven. Virtuálního asistenta lze objednat separátně, nicméně pokud máte i některý z balíčků, bude fungovat efektivněji,´´popisuje Lada Hrbková.
Cena služby
Na výběr je ze tří různých balíčků – Basic, Standard a Premium, s tím, že nejdůležitějším kritériem je objem interakcí, čímž je myšlena jakákoliv kombinace chatu, emailu a příchozích hovorů. Pokud klient využívá všechny 3 kanály, může v balíčku Basic, kde je limit 500 interakcí, např. využít 400 hovorů, 60 emailů a 40 chatových interakcí. Využití je čistě individuální a interakce je započítána pouze při zvednutém hovoru, zodpovězeném emailu či ukončeném chatovém vláknu.
,,Pro nové klienty jsme aktuálně připravili zvýhodněnou nabídku ve formě 20% slevy na všechny balíčky v případě zahájení spolupráce do konce srpna,´´doplňuje Lada Hrbková.
Retailys a Care24
Klienti Retailys, kteří rozšířili své podnikání do zahraničí, potřebují spolehlivého partnera pro outsourcing zákaznické péče s odpovídající jazykovou vybaveností, zvláště pro případy, kdy má klient několik vícejazyčných e-shopů.
,,Jsme schopni poskytnout servis v maďarském, anglickém, německém, polském a francouzském jazyce, ale také individuální vícejazyčné řešení. Naší výhodou je, že v naší firmě Comdata s 1500 zaměstnanci vždy najdeme vhodného agenta s jazykovou vybaveností, ´´ uzavírá Lada Hrbková.
Pokud vás nabídka našeho partnera Care24 zaujala, kontaktujte prosím našeho Sales managera Dušana Makrlíka, který zodpoví vaše otázky a pomůže vám s objednávkou služeb.
Dušan Makrlík
E-commerce specialist & Sales manager
makrlik@retailys.com