eBay

Inzerujte na jednom z největších globálních online tržišť na světě – již od roku 1995

Společnost eBay byla založena v roce 1995 jako jedno z prvních internetových a aukčních tržišť a od té doby je významným a silným hráčem v oblasti internetového obchodování. eBay je dodnes druhým největším tržištěm v USA.

V roce 2021 bylo na tržišti eBay více než 150 milionů nakupujících a přibližně 1,5 miliardy aktivních nabídek produktů.

Společnost eBay v roce 2021 vykázala celosvětové příjmy ve výši 2,6 miliardy USD, přičemž 52 % těchto příjmů pochází z mezinárodních obchodů.

V současnosti má tržiště více než 20 webů s rozsáhlým zastoupením ve více než 100 zemích a samotný eBay.com má více než 100 milionů návštěvníků měsíčně, což z eBay činí ideální místo pro mezinárodní expanzi.

Proč inzerovat na jednom z prvních online tržišť na světě?

Výhodné podmínky přepravy
Jedna z nejzajímavějších výhod prodeje na eBay je, že prodejci mají přístup k výrazným slevám na dopravném, které může dosahovat až 52 %. To dělá vaše zboží atraktivnější a zajímavější pro zákazníky.
Aukční
prodej
eBay je také aukčním portálem, umožňuje tak nabízet například produkty historické hodnoty i zcela nové produkty v aukcích, kde začínají na podstatně nižší částce a téměř vždy se vyšplhají na původní cenu.
1,7 bilionu návštěv měsíčně
Každý měsíc tržiště navštíví bezmála
1,7 bilionů návštěvníků,
což z něj činí perfektní místo k oslovení širokého publika zákazníků. eBay je
2. největší tržiště v USA
a 5. největší na světě.

Expandujte s eBay

Na tržišti eBay lze inzerovat po celém světě, v Evropě se můžete pustit do prodeje například v následujících zemích: Německo, Francie, Španělsko, Itálie či Velká Británie. Tržišti se daří díky více než 80 % spokojenosti zákazníků, především díky zákaznické podpoře, férovým podmínkám, ochraně a stále se rozšiřujícímu počtu prodejců a sortimentu.

CHCI NA eBay

S čím vám pomůže Retailys?

Nastavení účtu a zalistování produktů

Vytvoříme vám účet na tržišti, připravíme jej i pro další nastavení a necháme jej ověřit.

Nastavíme osobní a platební údaje, správné kontaktní údaje, adresy a možnosti platby.

Provedeme personalizované nastavení obchodu eBay s firemním logem a designem, nastavením vlastních kategorií a propagací vybraných produktů.

Importujeme produkty do tržiště eBay přes systém Retailys, váš bankovní účet pro příjem plateb za objednávky a v případě vašeho zájmu doplníme i údaje o PayPal.

Zajistíme správu propagačních akcí, slev v rámci objednávek a dopravy, kupónů, prodejních akcí a množstevních slev.

Nastavíme propagaci zalistovaných produktů, které budou vybrány na základě jejich výkonnosti a zvýší viditelnost produktů a pomůže zvýšit prodeje.

Správa, reklama a komunikace

Nastavíme automatickou zpětnou vazbu a vratky pro nakupující a základní pravidla pro vrácení zboží.

Správa zpracovávání přijatých žádostí a reklamací a poskytování informací společnosti eBay za účelem jejich zpracování a uzavření.

Správa obchodních zásad týkajících se plateb, dopravy a vrácení zboží.

Nastavíme automatické prodejní reporty z objednávek, typy reportů a naplánujeme jejich četnost.

Připravíme plán pro marketingové reporty, jejich automatické generování dle typu reportu či propagační kampaně.

Nastavíme správné daně pro vybrané jurisdikce a preference pro položky čekající na platbu, pravidel pro automatické zrušení nezaplacených položek.

Jsme váš e-commerce partner pro prodej
na jednom z největších světových online tržišť

Nejste na to sami

Potřebujete poradit ohledně výběru správného marketplace pro vaše produkty?
Neváhejte kontaktovat našeho e-commerce specialistu.
+420 720 579 325
Petr Heller
CEO