Co doplněk umožní?
- pravidelné newslettery pro vaše zákazníky
- zvýšení prodejů
- budování komunity
- přehled o preferencích vašich zákazníků
Pravidelné rozesílání newsletteru o novinkách na vašem e-shopu nebo chystaných akcích je nezbytnou akcí pro udržení zákazníků a zvýšení prodejů. Nechejte si tuto činnost outsourcovat od Retailys, kdy budete pouze korigovat obsah a my se postaráme o grafiku, chytlavé texty a rozesílání.
Základní vlastnosti doplňku:
Před startem:
- založíme vám účet a propojíme s vašimi webovými stránkami
- napojíme emailing na Google ads + Facebook
- importujeme již existující emaily vašich zákazníků do databáze
- připravíme publika k odeslání
- vytvoříme sign-up formulář – např. se slevou na první nákup
- vytvoříme šablonu newsletteru podle specifikací vašeho eshopu
- nastavíme auto-emailing (např. připomínkový email v případě opuštěného košíku)
- postaráme se o nastavení a rozesílání průzkumných dotazníků (např. jaké zboží by si zákaznicí přáli vidět ve vašem portfoliu, nebo zda jsou spokojeni s vašimi službami)
- pomůžeme správně vyhodnotit analytická data získaná na základě mailingové činnosti
Po startu:
- naformátujeme vždy vámi dodaný obsah do předem navržené šablony přímo pro vás
- pravidelně rozesíláme informace o slevách a novinkách nebo zajímavostech z oboru
(pravidelnost rozesílání a obsáhlost emailů se liší od zvoleného balíčku)
Po přistání v zákazníkově emailové schránce:
- reportujeme úspěšnost newsletteru
- zanalyzujeme možná vylepšení obsahu a aplikujeme je do dalšího rozeslání
Co by správný newsletter měl obsahovat?
Newsletter je efektivní hlavně tehdy, když to není pouze prodejní kanál, ale také zdroj informací pro zákazníka. Co by ale mohlo být dalším hodnotným obsahem pravidelné obsílky?
- doporučení na produkty nebo zkušenosti zákazníků
- návody nebo rady, které pomohou zákazníkům při nákupu nebo výběru zboží
- příběhy ze života u vás ve firmě, které vás přiblíží zákazníkovi
- reakce na aktuální společensko-sociální dění (tzv. svezte se s virální vlnou!)
- několikadílné blogové seriály na vaše profesní téma (nebojte se radit a pomáhat, vybudujte si důvěru!)
Proč si vybrat tento doplněk?
Hlavním důvodem, proč online obchody rozesílají pravidelné newslettery je bezesporu zvýšení prodejů. Díky emailingu může váš e-shop zabodovat u zákazníků, kteří už u vás nakoupili, nebo se zaregistrovali a mají zájem v budoucnu nakoupit.
Díky newsletterovým reportům víte blíže, kolik lidí má o váš produkt zájem. Můžete tak lépe nastavovat slevy a hledat nové produkty dle preferencí zákazníka!
Máte o doplněk zájem? Napište prostřednictvím formuláře níže!
Do kolonky Předmět uveďte prosím název doplňku, o který máte zájem.
*vložením e-mailu souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů a Všeobecnými obchodními podmínkami