Foxentry – data bez zbytečného datlování!
Většině spotřebitelů se občas stane, že při vyplňování adresy či emailu udělají drobný překlep nebo zadají nekompletní informace, a to má za následek nemožnost doručení balíčku či nedoručení informačního emailu. Gamil, senzam, outlok… přesně takto vypadají časté překlepy zákazníků při zadávání emailu a následné problémy s doručením pak nespokojení zákazníci dávají většinou za vinu e-shopu či dopravci. Těmto nepříjemnostem můžete předejít díky chytré aplikaci Foxentry.
Co všechno tedy Foxentry umí?
- při vyplňování formulářů v reálném čase upozorní na překlepy ve jménech, adresách či e-mailech a nabídne jejich opravu
- usnadní zákazníkům vyplnění jejich údajů a urychlí proces dokončení nákupu
- díky automatické validaci telefonních čísel a e-mailů minimalizuje chyby v objednávkách
- iIhned po zadání prvních pár písmen z adresy či názvu firmy našeptávač automaticky nabídne relevantní adresy a firmy, není proto třeba si pamatovat IČO, DIČ či sídlo firmy, Foxentry ho vyplní za vás
- Foxentry funguje pro všechny entity registrované nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku a plánuje další země
- ověření telefonních čísel a e-mailů umí Foxentry celosvětově
,,Dle našich statistik vyplní přibližně čtyři procenta návštěvníků svůj e-mail či telefon špatně nebo s překlepem. To znamená, že čtyřem zákazníkům ze sta vůbec nemusí přijít transakční e-mail s informací o objednávce a zvyšuje se tak riziko, že zásilku nevyzvedne,“ přibližuje Pavel Hrdlička, zakladatel společnosti Foxentry, která vyplňování formuláře pro zákazníky výrazně zjednodušuje.
Pavel Hrdlička rovněž poukazuje na paradoxní situaci na e-commerce trhu, kdy e-shopy vynakládají velké úsilí a prostředky na to, aby získaly nové objednávky, avšak neřeší častý související problém, tedy jak snížit manuální náklady spojené s jejím vyřízením. S tím, jak se v posledních letech v e-commerce výrazně zvyšují náklady na akvizici nových zákazníků, se na Foxentry obrací stále více e-shopů, které díky automatizaci hledají úspory na jiných místech.
Foxentry brzy přesáhne hranici 2 500 firem, které jej využívají a mezi nimiž jsou značky jako Zoot, Dr. Max, Mall či Sportisimo. Měsíčně díky tomu validuje 7 milionů údajů z webů, CRM či aplikací. Firma meziročně roste o 250 až 300 procent a rozhodně se neplánuje zastavovat.
Mezi největší přednosti patří jednoduchost implementace. Není třeba zásah IT oddělení, pomocí Google Task Manageru zabere nastavení jen několik minut.
Na výběr je ze 3 základních cenových modelů, které závisí na počtu objednávek měsíčně. Výhodou je, že si službu můžete vyzkoušet na 14 dní zcela zdarma do objemu objednávek až 2700obj/měsíc, a až poté se rozhodnout, zda budete službu využívat dál. Pokud máte individuální požadavky, sezonní prodej nebo jste větší hráč, Foxentry se umí snadno přizpůsobit a vytvořit vám tarif na míru. Službu mohou využívat nejen weby, ale i aplikace. Ani o bezpečnost dat se nemusíte bát. Veškerá data, se kterými Foxentry pracuje, na vstupu automaticky převádí do anonymizované podoby. Využívají nejmodernější servery s externí ochranou dat. Všechnu komunikaci šifrují a řídí se GDPR. Navíc jsou i registrovaný správce údajů na ÚOOÚ.
Klienti Retailys mohou přidáním Foxentry na své webové stránky eliminovat počet vratek a výrazně usnadnit zadávání údajů pro své zákazníky. Ověřené e-maily a telefony vám také zajistí vyšší efektivitu marketingových kampaní. Jelikož Foxentry rozšiřuje svoji působnost i do dalších států, uplatníte tento doplněk i při své expanzi.
Většině spotřebitelů se občas stane, že při vyplňování adresy či emailu udělají drobný překlep nebo zadají nekompletní informace, a to má za následek nemožnost doručení balíčku či nedoručení informačního emailu. Gamil, senzam, outlok… přesně takto vypadají časté překlepy zákazníků při zadávání emailu a následné problémy s doručením pak nespokojení zákazníci dávají většinou za vinu e-shopu či dopravci. Těmto nepříjemnostem můžete předejít díky chytré aplikaci Foxentry.
Co všechno tedy Foxentry umí?
- při vyplňování formulářů v reálném čase upozorní na překlepy ve jménech, adresách či e-mailech a nabídne jejich opravu
- usnadní zákazníkům vyplnění jejich údajů a urychlí proces dokončení nákupu
- díky automatické validaci telefonních čísel a e-mailů minimalizuje chyby v objednávkách
- iIhned po zadání prvních pár písmen z adresy či názvu firmy našeptávač automaticky nabídne relevantní adresy a firmy, není proto třeba si pamatovat IČO, DIČ či sídlo firmy, Foxentry ho vyplní za vás
- Foxentry funguje pro všechny entity registrované nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku a plánuje další země
- ověření telefonních čísel a e-mailů umí Foxentry celosvětově
,,Dle našich statistik vyplní přibližně čtyři procenta návštěvníků svůj e-mail či telefon špatně nebo s překlepem. To znamená, že čtyřem zákazníkům ze sta vůbec nemusí přijít transakční e-mail s informací o objednávce a zvyšuje se tak riziko, že zásilku nevyzvedne,“ přibližuje Pavel Hrdlička, zakladatel společnosti Foxentry, která vyplňování formuláře pro zákazníky výrazně zjednodušuje.
Pavel Hrdlička rovněž poukazuje na paradoxní situaci na e-commerce trhu, kdy e-shopy vynakládají velké úsilí a prostředky na to, aby získaly nové objednávky, avšak neřeší častý související problém, tedy jak snížit manuální náklady spojené s jejím vyřízením. S tím, jak se v posledních letech v e-commerce výrazně zvyšují náklady na akvizici nových zákazníků, se na Foxentry obrací stále více e-shopů, které díky automatizaci hledají úspory na jiných místech.
Foxentry brzy přesáhne hranici 2 500 firem, které jej využívají a mezi nimiž jsou značky jako Zoot, Dr. Max, Mall či Sportisimo. Měsíčně díky tomu validuje 7 milionů údajů z webů, CRM či aplikací. Firma meziročně roste o 250 až 300 procent a rozhodně se neplánuje zastavovat.
Mezi největší přednosti patří jednoduchost implementace. Není třeba zásah IT oddělení, pomocí Google Task Manageru zabere nastavení jen několik minut.
Na výběr je ze 3 základních cenových modelů, které závisí na počtu objednávek měsíčně. Výhodou je, že si službu můžete vyzkoušet na 14 dní zcela zdarma do objemu objednávek až 2700obj/měsíc, a až poté se rozhodnout, zda budete službu využívat dál. Pokud máte individuální požadavky, sezonní prodej nebo jste větší hráč, Foxentry se umí snadno přizpůsobit a vytvořit vám tarif na míru. Službu mohou využívat nejen weby, ale i aplikace. Ani o bezpečnost dat se nemusíte bát. Veškerá data, se kterými Foxentry pracuje, na vstupu automaticky převádí do anonymizované podoby. Využívají nejmodernější servery s externí ochranou dat. Všechnu komunikaci šifrují a řídí se GDPR. Navíc jsou i registrovaný správce údajů na ÚOOÚ.
Klienti Retailys mohou přidáním Foxentry na své webové stránky eliminovat počet vratek a výrazně usnadnit zadávání údajů pro své zákazníky. Ověřené e-maily a telefony vám také zajistí vyšší efektivitu marketingových kampaní. Jelikož Foxentry rozšiřuje svoji působnost i do dalších států, uplatníte tento doplněk i při své expanzi.