Heureka Group se mění – představila nový vzhled a chystané technické změny
Místo lupy vykřičník!
Společnost Heureka Group, která provozuje cenové srovnávače a nákupní rádce v 9 zemích, ohlásila 16.10.2023 změnu vizuálního stylu. Známou lupu nahradil vykřičník, který má symbolizovat pozitivní emoce a odrážet nový koncept ,,Vybírej úžasně!´´
Dle Heureky čelí zákazníci nejčastěji tzv. vybírací paralýze´´, kdy se nemohou rozhodnout jaký produkt zakoupit. Recenze, ověření prodejci nebo detailní informace o produktech jsou hlavní přednosti srovnávačů Heureky, a právě ty by měly těmto zákazníkům dopomoci k tomu, aby ,,úžasně vybrali´´ S tímto konceptem se budeme setkávat v nových reklamních spotech a rozsáhlé digitální kampani.
Koncept #OnePlatform
Změny se netýkají pouze českého srovnávače Heureka. Společnost se rozhodla sjednotit vizuálně i technologicky všechny své platformy. Pod Heureka Group spadá nyní 9 srovnávačů a cenových rádců ve střední a východní Evropě. Tzv. koncept #OnePlatform, na kterém nyní společnost pracuje, je rozdělena na vizuální a technickou část.
První výsledky replatformizace, které může vidět na první pohled i běžný uživatel, můžeme vidět na bulharském srovnávači Pazaruvaj. Nový svěží vzhled přinesl např. větší obrázky, lepší umístění bannerů, vylepšené filtry, možnost hledat v recenzích nebo obsahové stránky prodejců, které pomohou především u produktů, kdy zákazník neví, podle jakých parametrů zboží vybírat (například spotřebiče). Jako další se změny dočká Slovensko, Česká republika a Bulharsko.
Technologická část replatformizace obnáší přechod z tzv. monolitické architektury na microservisní. Touto cestou se vydává čím dál více společností. Po technologické stránce má benefity jako menší náchylnost k poruchám, flexibilitu a rychlejší vývoj či lepší škálovatelnost a údržbu.
Díky #OnePlatfrom, jak Heureka svůj nový koncept nazývá, bude mnohem snadnější rozšířit nabídku do všech 9 zemí a prodejci budou moci snadno prodávat své zboží mezinárodně na všech platformách Heureka Group.
Ještě na Heurece neprodáváte?
Retailys je Certifikovaným partnerem společnosti Heureka Group. Pro naše zákazníky nabízíme integraci na českou a slovenskou Heureku i další evropské srovnávače této společnosti.
Do Heureka Group, patří kromě české a slovenské Heureky také maďarské Árukereső.hu, rumunské Compari.ro, bulharské Pazaruvaj.com, slovinské Ceneje.si, chorvatské Jeftinije.hr a srbské a bosenské Idealno.
Zboží se importuje díky XML feedu z našeho systému Retailys. Feed se pravidelně aktualizuje, aby byly informace stejné jako na vašich ostatních prodejních kanálech. Do něj můžete zahrnout všechno zboží, které nabízíte, nebo jenom některé vybrané kategorie.
Na jaké srovnávače poskytujeme integraci se můžete podívat v našem Appstoru nebo kontaktovat naše oddělení Sales. Pokud ještě svoje zboží nenabízíte na některém ze srovnávačů, neváhejte si s námi sjednat nezávaznou schůzku!
Místo lupy vykřičník!
Společnost Heureka Group, která provozuje cenové srovnávače a nákupní rádce v 9 zemích, ohlásila 16.10.2023 změnu vizuálního stylu. Známou lupu nahradil vykřičník, který má symbolizovat pozitivní emoce a odrážet nový koncept ,,Vybírej úžasně!´´
Dle Heureky čelí zákazníci nejčastěji tzv. vybírací paralýze´´, kdy se nemohou rozhodnout jaký produkt zakoupit. Recenze, ověření prodejci nebo detailní informace o produktech jsou hlavní přednosti srovnávačů Heureky, a právě ty by měly těmto zákazníkům dopomoci k tomu, aby ,,úžasně vybrali´´ S tímto konceptem se budeme setkávat v nových reklamních spotech a rozsáhlé digitální kampani.
Koncept #OnePlatform
Změny se netýkají pouze českého srovnávače Heureka. Společnost se rozhodla sjednotit vizuálně i technologicky všechny své platformy. Pod Heureka Group spadá nyní 9 srovnávačů a cenových rádců ve střední a východní Evropě. Tzv. koncept #OnePlatform, na kterém nyní společnost pracuje, je rozdělena na vizuální a technickou část.
První výsledky replatformizace, které může vidět na první pohled i běžný uživatel, můžeme vidět na bulharském srovnávači Pazaruvaj. Nový svěží vzhled přinesl např. větší obrázky, lepší umístění bannerů, vylepšené filtry, možnost hledat v recenzích nebo obsahové stránky prodejců, které pomohou především u produktů, kdy zákazník neví, podle jakých parametrů zboží vybírat (například spotřebiče). Jako další se změny dočká Slovensko, Česká republika a Bulharsko.
Technologická část replatformizace obnáší přechod z tzv. monolitické architektury na microservisní. Touto cestou se vydává čím dál více společností. Po technologické stránce má benefity jako menší náchylnost k poruchám, flexibilitu a rychlejší vývoj či lepší škálovatelnost a údržbu.
Díky #OnePlatfrom, jak Heureka svůj nový koncept nazývá, bude mnohem snadnější rozšířit nabídku do všech 9 zemí a prodejci budou moci snadno prodávat své zboží mezinárodně na všech platformách Heureka Group.
Ještě na Heurece neprodáváte?
Retailys je Certifikovaným partnerem společnosti Heureka Group. Pro naše zákazníky nabízíme integraci na českou a slovenskou Heureku i další evropské srovnávače této společnosti.
Do Heureka Group, patří kromě české a slovenské Heureky také maďarské Árukereső.hu, rumunské Compari.ro, bulharské Pazaruvaj.com, slovinské Ceneje.si, chorvatské Jeftinije.hr a srbské a bosenské Idealno.
Zboží se importuje díky XML feedu z našeho systému Retailys. Feed se pravidelně aktualizuje, aby byly informace stejné jako na vašich ostatních prodejních kanálech. Do něj můžete zahrnout všechno zboží, které nabízíte, nebo jenom některé vybrané kategorie.
Na jaké srovnávače poskytujeme integraci se můžete podívat v našem Appstoru nebo kontaktovat naše oddělení Sales. Pokud ještě svoje zboží nenabízíte na některém ze srovnávačů, neváhejte si s námi sjednat nezávaznou schůzku!