Nařízení GPSR: Co musí váš e-shop splňovat dle nových pravidel?
GPSR se týká všech produktů prodávaných na evropském trhu, ať už pocházejí z EU, nebo jsou dováženy ze třetích zemí. Nařízení pokrývá širokou škálu kategorií zboží, včetně elektroniky, kosmetiky a domácích potřeb. Abychom vám usnadnili seznámení se s nařízením, připravili jsme pro vás souhrnný přehled mnoha nových povinností, které se vztahují na firmy prodávající produkty v EU.
Nové partnerství se Skladonem
Díky neustále zvyšujícímu se tempu objednávání online, a to nejen díky pandemii koronaviru, rostou i nároky zákazníků na kvalitu logistických služeb. ...
D2C – nový obchodní model
Asi každý má povědomí o obchodních modelech B2B, B2C, B2G, a tak dále. Stále více pozornosti ale přitahuje nový model D2C = Direct-to-consumer. Co vše...
Omnichannel ≠ multichannel!
Multichannel vs. omnichannel: najděte x rozdílů V minulém díle blogu jsme se společně podívali na termín “omnichannel” (“strategie omnichannel\") a...
Omnichannel: budoucnost e-commerce
Že ještě neznáte omnichannel? Seznamte se!Oblast e-commerce se vyznačuje neskutečně rychlým vývojem. Je-li celkový pokrok patrný u všech odvětví napří...
Jak provozovat e-shop v letních měsících
Léto v e-commerce: 6 + 1 tip, jak přežít \"okurkovou sezonu\"Léto, to je čas dovolených, částečného sladkého nicnedělání a relaxace. Alespoň pro mnohé...
Německá online tržiště aneb Nejen prodejem přes Amazon živ je obchodník
Německý online trh coby šestý největší na světě a třetí největší v Evropě skýtá obrovský potenciál. Ten spočívá mimo jiné v existenci takzvaných onlin...
Právní náležitosti německého e-shopu: všeobecné obchodní podmínky, Impressum a ochrana osobních údajů
V době nebývalého rozmachu e-shopů a sílící konkurence na poli e-commerce je bezchybná výstavba a správa internetového obchodu nezbytným předpokladem ...
E-commerce – DACH
Německo, Rakousko a Švýcarsko (kolektivně známé jako země DACH) jsou úzce spjaty geograficky i kulturně a jsou ekonomicky velmi úspěšné. Země DACH maj...
Co odrazuje od nákupu?
Co odrazuje zákazníky od nákupu v přeshraničním obchodě ?Proniknout na zahraniční trhy sice technicky nemusí být složité, ale obchodníci často naráží ...
Přeshraniční obchodování
Mezinárodní expanze je po vybudování loajální národní zákaznické základny, dalším krokem k růstu vašeho podnikání. Stát se globální společností je imp...