Blog

Informace ze světa e-commerce

Nařízení GPSR: Co musí váš e-shop splňovat dle nových pravidel?

GPSR se týká všech produktů prodávaných na evropském trhu, ať už pocházejí z EU, nebo jsou dováženy ze třetích zemí. Nařízení pokrývá širokou škálu kategorií zboží, včetně elektroniky, kosmetiky a domácích potřeb. Abychom vám usnadnili seznámení se s nařízením, připravili jsme pro vás souhrnný přehled mnoha nových povinností, které se vztahují na firmy prodávající produkty v EU.

Nové partnerství se Skladonem

Díky neustále zvyšujícímu se tempu objednávání online, a to nejen díky pandemii koronaviru, rostou i nároky zákazníků na kvalitu logistických služeb. ...

D2C – nový obchodní model

Asi každý má povědomí o obchodních modelech B2B, B2C, B2G, a tak dále. Stále více pozornosti ale přitahuje nový model D2C = Direct-to-consumer. Co vše...

Omnichannel ≠ multichannel!

Multichannel vs. omnichannel: najděte x rozdílů V minulém díle blogu jsme se společně podívali na termín “omnichannel” (“strategie omnichannel\") a...

Omnichannel: budoucnost e-commerce

Že ještě neznáte omnichannel? Seznamte se!Oblast e-commerce se vyznačuje neskutečně rychlým vývojem. Je-li celkový pokrok patrný u všech odvětví napří...

E-commerce – DACH

Německo, Rakousko a Švýcarsko (kolektivně známé jako země DACH) jsou úzce spjaty geograficky i kulturně a jsou ekonomicky velmi úspěšné. Země DACH maj...

Co odrazuje od nákupu?

Co odrazuje zákazníky od nákupu v přeshraničním obchodě ?Proniknout na zahraniční trhy sice technicky nemusí být složité, ale obchodníci často naráží ...

Přeshraniční obchodování

Mezinárodní expanze je po vybudování loajální národní zákaznické základny, dalším krokem k růstu vašeho podnikání. Stát se globální společností je imp...

Vyzkoušejte Retailys nezávazně

Nezávazně si vyzkoušejte, jak funguje Retailys, jaké má funkce, a jak vám vyhovuje uživatelské rozhraní. Zdarma si vytvoříte e-shop do 10 produktů a 10 objednávek.
Vyzkoušet zdarma
TOPlist