Nařízení GPSR: Co musí váš e-shop splňovat dle nových pravidel?
GPSR se týká všech produktů prodávaných na evropském trhu, ať už pocházejí z EU, nebo jsou dováženy ze třetích zemí. Nařízení pokrývá širokou škálu kategorií zboží, včetně elektroniky, kosmetiky a domácích potřeb. Abychom vám usnadnili seznámení se s nařízením, připravili jsme pro vás souhrnný přehled mnoha nových povinností, které se vztahují na firmy prodávající produkty v EU.
EPR registrace v EU: proč a jak ji provést
Extended Producer Responsibility (EPR) neboli rozšířená odpovědnost výrobců je koncept, který řeší odpovědnost výrobců za své výrobky, které mají dopad na životní prostředí. O tom jaká jsou pravidla pro registraci k EPR pro majitele e-shopů a prodejce na online tržištích čtěte v našem článku.
Jak udržet e-shop v době krize? Pomocí diverzifikace příjmů
V našem článku se dozvíte jak nejlépe přečkat nynější krizi e-commerce a ještě z této situace profitovat! Uplynulé čtvrtletí se neslo ve znamení negativních zpráv o stavu e-commerce a z médií se na nás čím dál častěji valí slovo ,,krize´´. Do konce roku 2023 je očekávaná i recese vlivem kulminujících negativních vnějších vlivů...
Spuštění Kaufland Global Marketplace v Čechách a na Slovensku!
V loňském roce jsme se stali jednou z prvních českých oficiálních agentur Kaufland.de a díky integraci do našeho systému jsme zpřístupnili našim klientům snadný prodej na tomto marketplace. Nyní se Kaufland.de transformoval do Kaufland Global Marketplace, což je komplexní řešení „vše v jednom“, umožňující online prodejcům prodávat díky pouze jedné registraci nejen na německém marketplace, ale nyní nově i v Čechách a na Slovensku.
Je váš web opravdu přístupný pro všechny uživatele internetu?
Věděli jste, že je váš e-shop možná „nepřístupný“ až pro 2 miliony lidí z České republiky a téměř 20% populace EU? Důvodem je, že toto číslo představuje lidi s postižením, které jim znemožňuje nákup na webu, který není „přístupný“...
Začněte s přípravami e-shopu na Vánoce včas!
Říkáte si, že sotva jste odložili plavky, už by měl být čas věšet vánoční ozdoby? Ve světě e-commerce štěstí přeje připraveným a ohledně vánočního období to platí dvojnásob!
Nezahálejte a začněte s přípravami na nejvytíženější sezónu roku již nyní!
Mallpay se mění na Skip Pay a přichází s novou službou Třetina
Fintech služba Mallpay, která patří k nejrozšířenějším poskytovatelům BNPL plateb (buy now – pay later) v České republice, mění své jméno na Skip Pay.
Sbírejte recenze s Feefo
Společnost Feefo funguje od roku 2010 a pomáhá více než 5000 společnostem po celém světě získávat recenze a zpětnou vazbu od zákazníků. Díky tomu můžete posílit svoji značku a zvýšit konverzi vašeho e-shopu!
Databreakers vám pomohou zvýšit obrat i konverzi pomocí umělé inteligence!
Databreakers nabízí produkty, které vám umožní využít naplno potenciál vašeho e-shopu pomocí umělé inteligence a automatizace na základě dat, která jsou zatím na vašem e-shopu nevyužitá....
MALL Group se spojilo s gigantem Allegro.pl
Allegro provozuje jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, a právě dokončená fúze společností MALL Group a logistické firmy WE|DO pomůže Allegru si svojí silnou pozici na evropském...
Foxentry – data bez zbytečného datlování!
Většině spotřebitelů se občas stane, že při vyplňování adresy či emailu udělají drobný překlep nebo zadají nekompletní informace, a to má za následek nemožnost doručení balíčku či informačního...