Nové partnerství se Skladonem
Retailys navázal partnerství se Skladonem – specialistou na fulfillment pro e-commerce
Díky neustále zvyšujícímu se tempu objednávání online, a to nejen díky pandemii koronaviru, rostou i nároky zákazníků na kvalitu logistických služeb. Zákazníci požadují doručení zboží v co nejkratším čase a absence zboží na skladě či pozdní dodání, může zapříčinit zrušení objednávky a přechod ke konkurenci. Těmto problémům můžete předejít přechodem na outsourcing logistiky.
Proč outsourcing logistiky?
Hlavní výhodou toho přechodu je odbourání starostí s logistikou, kterou e-shopy často vnímají jako „nutné zlo“ svého podnikání. Neřeší tak skladový prostor, skladníky, nutnou legislativu, dopravce, starosti se zásilkami aj. Vše přebírá na svou zodpovědnost fulfillmentový partner / odborník. Dále e-shopy šetří čas, finance a vynaloženou energii, které mohou použít v jiných oblastech svého podnikání a které pozitivně ovlivňují jejich růst. Mluvíme např. o efektivizaci prodejních kanálů, marketingu nebo dalším vývoji a optimalizaci produktového portfolia.
,,Z důvodu neustále se zvyšujících nároků na efektivní logistiku, a také poskytnutí kvalitních externích služeb pro naše klienty, jsme se rozhodli navázat partnerství s odborníkem na fulfillment, firmou Skladon,´´ říká CEO firmy Retailys, Petr Heller.
Firma Skladon vznikla jako startup v roce 2015, nyní má více než 100 zaměstnanců a vlastní distribuční centrum o rozloze 10 000 m², které sídlí v Mošnově u Ostravy. Spolupracují s významnými světovými dopravci jako je UPS nebo GLS a vaše zboží dokáže doručit do více než 160 zemí světa. Omezení nejsou prakticky žádná, jediným limitem můžou být nadrozměrné objednávky, pro tyto účely ale spolupracují s dopravci specializujícími se na paletovou / nadrozměrnou přepravu. Součástí služeb je také vyřízení celního řízení i zpětná logistika, tzn. reklamace a vratky. Jednou z hlavních výhod outsourcingu logistiky je také nižší cena za dopravu.
,,Díky kumulaci objednávek našich klientů se dostáváme na lepší vyjednávací pozici, a tedy i na nižší ceníky nasmluvněných dopravců. Tyto slevy samozřejmě následně nabízíme svým klientům. Je to jedna z výhod outsourcingu logistiky. Aktuálně s námi na dopravě ušetřilo 93 % z našich klientů, v případě některých se jedná o slevy až o 15 % z původní ceny, kdy si dopravu řešili po vlastní ose,´´ říká marketingový manager firmy Skladon, Tomáš Kohút.
Spolupráce Retailys a firmy Skladon přináší velké zjednodušení v oblasti řízení logistiky. Objednávky se do našeho systému propisují automaticky přes API v momentě jejich vytvoření, e-shopista je nemusí nijak „vyřizovat a systémově odesílat“. V momentě vytvoření objednávek v systému Retailys se informace automaticky přenesou do systému Skladon, který se následně postará o jejich kompletaci, odbavení a odeslání.
Zásilky může obchodník i nadále online sledovat prostřednictvím aplikace MySkladon na jakémkoliv zařízení s připojením k internetu 24/7. Po úvodním proškolení tak má k dispozici kompletní přehled o své logistice na jednom místě. Konkrétně o aktuálním stavu svých B2C i B2B objednávek, příjmech zboží na sklad, skladových zásobách, vratkách nebo reklamacích.
Klienti Retailys získávají spoluprací s firmou Skladon profesionální logistiku na úrovni největších tuzemských společností a spolehlivého partnera pro svou expanzi a podnikatelský růst. Naopak klienti firmy Skladon mají možnost s Retailys snadnou cestou rozšířit své online podnikání do zahraničí.
Retailys navázal partnerství se Skladonem – specialistou na fulfillment pro e-commerce
Díky neustále zvyšujícímu se tempu objednávání online, a to nejen díky pandemii koronaviru, rostou i nároky zákazníků na kvalitu logistických služeb. Zákazníci požadují doručení zboží v co nejkratším čase a absence zboží na skladě či pozdní dodání, může zapříčinit zrušení objednávky a přechod ke konkurenci. Těmto problémům můžete předejít přechodem na outsourcing logistiky.
Proč outsourcing logistiky?
Hlavní výhodou toho přechodu je odbourání starostí s logistikou, kterou e-shopy často vnímají jako „nutné zlo“ svého podnikání. Neřeší tak skladový prostor, skladníky, nutnou legislativu, dopravce, starosti se zásilkami aj. Vše přebírá na svou zodpovědnost fulfillmentový partner / odborník. Dále e-shopy šetří čas, finance a vynaloženou energii, které mohou použít v jiných oblastech svého podnikání a které pozitivně ovlivňují jejich růst. Mluvíme např. o efektivizaci prodejních kanálů, marketingu nebo dalším vývoji a optimalizaci produktového portfolia.
,,Z důvodu neustále se zvyšujících nároků na efektivní logistiku, a také poskytnutí kvalitních externích služeb pro naše klienty, jsme se rozhodli navázat partnerství s odborníkem na fulfillment, firmou Skladon,´´ říká CEO firmy Retailys, Petr Heller.
Firma Skladon vznikla jako startup v roce 2015, nyní má více než 100 zaměstnanců a vlastní distribuční centrum o rozloze 10 000 m², které sídlí v Mošnově u Ostravy. Spolupracují s významnými světovými dopravci jako je UPS nebo GLS a vaše zboží dokáže doručit do více než 160 zemí světa. Omezení nejsou prakticky žádná, jediným limitem můžou být nadrozměrné objednávky, pro tyto účely ale spolupracují s dopravci specializujícími se na paletovou / nadrozměrnou přepravu. Součástí služeb je také vyřízení celního řízení i zpětná logistika, tzn. reklamace a vratky. Jednou z hlavních výhod outsourcingu logistiky je také nižší cena za dopravu.
,,Díky kumulaci objednávek našich klientů se dostáváme na lepší vyjednávací pozici, a tedy i na nižší ceníky nasmluvněných dopravců. Tyto slevy samozřejmě následně nabízíme svým klientům. Je to jedna z výhod outsourcingu logistiky. Aktuálně s námi na dopravě ušetřilo 93 % z našich klientů, v případě některých se jedná o slevy až o 15 % z původní ceny, kdy si dopravu řešili po vlastní ose,´´ říká marketingový manager firmy Skladon, Tomáš Kohút.
Spolupráce Retailys a firmy Skladon přináší velké zjednodušení v oblasti řízení logistiky. Objednávky se do našeho systému propisují automaticky přes API v momentě jejich vytvoření, e-shopista je nemusí nijak „vyřizovat a systémově odesílat“. V momentě vytvoření objednávek v systému Retailys se informace automaticky přenesou do systému Skladon, který se následně postará o jejich kompletaci, odbavení a odeslání.
Zásilky může obchodník i nadále online sledovat prostřednictvím aplikace MySkladon na jakémkoliv zařízení s připojením k internetu 24/7. Po úvodním proškolení tak má k dispozici kompletní přehled o své logistice na jednom místě. Konkrétně o aktuálním stavu svých B2C i B2B objednávek, příjmech zboží na sklad, skladových zásobách, vratkách nebo reklamacích.
Klienti Retailys získávají spoluprací s firmou Skladon profesionální logistiku na úrovni největších tuzemských společností a spolehlivého partnera pro svou expanzi a podnikatelský růst. Naopak klienti firmy Skladon mají možnost s Retailys snadnou cestou rozšířit své online podnikání do zahraničí.