Setkání Retailys se zambijskou delegací
Retailys měl tu čest a přijal pozvání, jakožto přední česká firma obchodující v oblasti e-commerce a online tradingu, na setkání se zambijskou delegací ze Zambijské rozvojové agentury (ZDA) v rámci programu zahraniční rozvojové spolupráce Aid for Trade v gesci Ministerstva průmyslu a obchodu.
AMSP ČR oficiálně stvrdila dlouhodobou spolupráci se Zambijskou rozvojovou agenturou (ZDA) v rámci rozvojové pomoci zambijské podnikatelské sféry. Místopředseda představenstva Ing. Karel Dobeš a generální ředitelka AMSP ČR a členka představenstva Eva Svobodová, MBA podepsali Memorandum o porozumění se svým protějškem Ing. Obby Bandou, úřadujícím ředitelem pro rozvoj exportu ZDA, a zaštítili tak již čtyřleté období mezinárodní kooperace.
Čtyřčlenná zambijská delegace absolvovala sérii jednání a návštěv s předními českými institucemi a organizacemi, mezi které patří Ministerstvo průmyslu a obchodu , Ministerstvo zemědělství České republiky, CzechTrade, CzechInvest, APEK – Asociace pro elektronickou komerci , Svaz průmyslu a dopravy ČR, Národní rozvojová banka a Česká exportní banka.
Retailys, jako jediná firma ze soukromého sektoru, měl možnost představit svoje aktivity a historii firmy, a také se podělit o know-how v oblasti mezinárodního obchodu a možnostech expanze jak do Evropy, tak i v globálním měřítku.
,,Setkání se členy zambijské delegace pro nás bylo příjemnou zkušeností. Navázali jsme nové kontakty, a také se seznámili se stávající situací na africkém trhu od místních odborníků. Filozofií naší firmy je umožnit a zjednodušit expanzi každé firmě či podnikateli, proto jsme rádi přijali pozvání na tuto událost, společně s kolegy představili naše řešení a podělili se o naše znalosti v e-commerce´´, říká Petr Heller, CEO Retailys.
Po úvodním proslovu Petra Hellera následovala prezentace e-commerce specialisty a sales managera Dušana Makrlíka, především o možnostech využití omnichannel řešení v e-commerce. Na závěr se podělil o své zkušenosti Michal Suchánek z oddělení produktu, který se ve své prezentaci zaměřil na situaci e-commerce v Evropě, a také problematiku online tržišť.
Pokud by se vaše firma ráda vzdělala v oblasti e-commerce či využití e-commerce omnichannel řešení při expanzi do zahraničí, kontaktujte nás a rádi pro vás zajistíme soukromé školení či online webinář!
Retailys měl tu čest a přijal pozvání, jakožto přední česká firma obchodující v oblasti e-commerce a online tradingu, na setkání se zambijskou delegací ze Zambijské rozvojové agentury (ZDA) v rámci programu zahraniční rozvojové spolupráce Aid for Trade v gesci Ministerstva průmyslu a obchodu.
AMSP ČR oficiálně stvrdila dlouhodobou spolupráci se Zambijskou rozvojovou agenturou (ZDA) v rámci rozvojové pomoci zambijské podnikatelské sféry. Místopředseda představenstva Ing. Karel Dobeš a generální ředitelka AMSP ČR a členka představenstva Eva Svobodová, MBA podepsali Memorandum o porozumění se svým protějškem Ing. Obby Bandou, úřadujícím ředitelem pro rozvoj exportu ZDA, a zaštítili tak již čtyřleté období mezinárodní kooperace.
Čtyřčlenná zambijská delegace absolvovala sérii jednání a návštěv s předními českými institucemi a organizacemi, mezi které patří Ministerstvo průmyslu a obchodu , Ministerstvo zemědělství České republiky, CzechTrade, CzechInvest, APEK – Asociace pro elektronickou komerci , Svaz průmyslu a dopravy ČR, Národní rozvojová banka a Česká exportní banka.
Retailys, jako jediná firma ze soukromého sektoru, měl možnost představit svoje aktivity a historii firmy, a také se podělit o know-how v oblasti mezinárodního obchodu a možnostech expanze jak do Evropy, tak i v globálním měřítku.
,,Setkání se členy zambijské delegace pro nás bylo příjemnou zkušeností. Navázali jsme nové kontakty, a také se seznámili se stávající situací na africkém trhu od místních odborníků. Filozofií naší firmy je umožnit a zjednodušit expanzi každé firmě či podnikateli, proto jsme rádi přijali pozvání na tuto událost, společně s kolegy představili naše řešení a podělili se o naše znalosti v e-commerce´´, říká Petr Heller, CEO Retailys.
Po úvodním proslovu Petra Hellera následovala prezentace e-commerce specialisty a sales managera Dušana Makrlíka, především o možnostech využití omnichannel řešení v e-commerce. Na závěr se podělil o své zkušenosti Michal Suchánek z oddělení produktu, který se ve své prezentaci zaměřil na situaci e-commerce v Evropě, a také problematiku online tržišť.
Pokud by se vaše firma ráda vzdělala v oblasti e-commerce či využití e-commerce omnichannel řešení při expanzi do zahraničí, kontaktujte nás a rádi pro vás zajistíme soukromé školení či online webinář!